اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال از فردا در بابل آغاز می‌شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان به اینکه بعد از اتمام تزریق واکسن در افراد بالای ۸۰ سال، به تدریج واکسن برای سنین ۵ سال پایین‌تر تزریق خواهد شد، گفت: مراکز بهداشت با شما تماس گرفته و اعلام خواهند کرد چه روزی برای واکسیناسیون مراجعه کنید.

واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال از فردا در بابل آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مصطفی جوانیان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل عصر امروز طی گفت‌وگویی اظهار کرد: مدتی است که وارد وضعیت قرمز شدیم، هر چند که رعایت پروتکل‌ها در بین مردم عزیز بهتر شده ولی هنوز با وضعیت ایده‌آل فاصله زیادی داریم.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم این پروتکل‌ها را بهتر رعایت کنیم مسلماً سریعتر از این وضعیت قرمز خارج خواهیم شد، گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال از فردا در بابل آغاز می‌شود و مراکز بهداشت با تماس تلفنی به خانواده‌ها تزریق واکسن را انجام خواهند داد. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه بعد از اتمام تزریق واکسن در افراد بالای ۸۰ سال، به تدریج واکسن برای سنین ۵ سال پایین‌تر تزریق خواهد شد، افزود: مراکز بهداشت با شما تماس خواهند گرفت و اعلام خواهند کرد چه روزی برای واکسیناسیون مراجعه کنید.

جوانیان یادآور شد: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی و با انجام واکسیناسیون که بتدریج شروع شده ما بتوانیم هر چه زودتر این بیماری را کنترل کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول