اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تلاش معلمین در ایام کرونا شایسته تقدیر است

فرماندار اسفراین گفت: امروز به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس شاهد ایثار و تلاش جهادی معلمان در عرصه آموزش مجازی هستیم که این تلاش شایسته تقدیر است.

تلاش معلمین در ایام کرونا شایسته تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، مهدی کرامتی در جلسه شورای منطقه ای آموزش و پرورش بخش زیرساخت های فرهنگی را در توسعه فرهنگ هر منطقه ای مهم برشمرد و اظهارکرد: اگر قرار است در مسیر توسعه در سایر بخش ها در هر منطقه ای اتفاقی مثبت رخ دهد، این مسیر تنها با تقویت بخش فرهنگ و توجه به این مهم به دست خواهد آمد.

وی با تاکید بر همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی با آموزش و پرورش در تامین زیرساختهای فرهنگی افزود: اگر این تعامل و همراهی بین ادارات و آموزش و پرورش ایجاد شود، متولیان امر آموزش، دغدغه ای جز تعلیم و تربیت نخواهند داشت. 

فرماندار اسفراین ادامه داد: بخش عمده ای از صحبتهای امروز در مورد تامین و تقویت زیرساختهای آموزشی بود اگر این زیرساخت‌ها  تامین شود و هرکس نقش خود را به درستی ایفا نماید متولیان آموزش و پرورش به وظیفه ذاتی خود که پرورش نیروی انسانی است خواهند پرداخت. 

وی گفت: اگر بخواهیم انسان توسعه یافته داشته باشیم در پایه های ابتدایی آموزش و پرورش، در تدوین شیوه های آموزشی و فرایند آموزشی این تکلیف برای ما مشخص شده است که تفکر توسعه ای باید در ابتدا نهادینه شود. 

رئیس شورای منطقه ای آموزش و پرورش شهرستان اسفراین خاطر نشان کرد: معلمین سالی پرفراز و نشیب به لحاظ شرایط کرونایی گذراندند و در این تلاش جهادی نگاه اقتصادی نداشته و با عشق به تعلیم و تعلم پرداختند و تمام وقت و انرژیشان صرف ارتباط موثر با دانش آموز و انتخاب شیوه های جدید آموزشی شد. 

وی گفت: هفته معلم فرصت ارزشمندی است که از جایگاه و شأن معلمین و زحمات و تلاش های شبانه روزیشان قدردانی شود. 

کرامتی تصریح کرد: فرهنگ تجلیل و قدردانی از جایگاه معلمین باید نهادینه شده و برای نسل‌های بعد الگو سازی شود.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول