اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ناکارآمدی برخی دولتمردان فضا را برای سوء استفاده دشمنان گل آلود می‌کند

امام‌جمعه ابرکوه گفت: دشمنان از ناکارآمدی دولتمردان در سامان‌دهی نظام اقتصادی کشور و معیشت مردم به نفع منافع خود در انحراف افکار عمومی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام در بحث انتخابات پیش رو بهره‌برداری می‌کنند.

ناکارآمدی برخی دولتمردان فضا را برای سوء استفاده دشمنان گل آلود می‌کند

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه، اظهار کرد: دشمنان پی برده‌اند که با استفاده از فضای گل‌آلود موجود می‌توانند ماهی بگیرند؛ یعنی ناکارآمدی دولتمردان در سامان دادن به نظام اقتصادی و معیشتی کشور، زندگی مردم و گرانی و مشکلات اقتصادی را به پای انقلاب و نظام می‌گذارند.

وی افزود: دشمنان سعی دارند افکار عمومی را به سوی اهداف خاکستری خود جذب، پیوستگی و وحدت ملی را بر هم زده، بدون شلیک یک گلوله خود را پیروز میدان دانسته و از رسیدن ایران به اوج قله اقتدار بین‌المللی جلوگیری و در نهایت مانع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند.

امام جمعه ابرکوه گفت: اگر کسی به هر دلیلی نمی‌خواهد رأی دهد، برای خودش تصمیم بگیرد و برای زمین زدن کشور و نظام و انقلاب، افسر پیاده‌نظام جنگی دشمن نشود؛ زیرا برخی افراد که بلندگوی دشمن در دلسرد کردن مردم شده و این روزها بر طبل کاهش مشارکت مردم در سرنوشت آینده کشور می‌کوبند، دقیقاً در جبهه دشمنان ایران قرار دارند.

حسینی تصریح کرد: این‌ها دانسته یا نادانسته با به دست گرفتن پرچم ضعف‌های مدیریت کشور، به تصور نجات بزرگ‌ترین خیانت را به کشور می‌کنند؛ لذا شایسته نیست در فضاهای مجازی چیزهایی بنویسیم که اردوگاه دشمن را برای زورگویی و تهدید و تحریم و ایجاد فشار بیشتر بر ملت، امیدوار کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: دوستان انقلاب و کشور و حرمت گزاران به خون شهدا می‌دانند که حضور در انتخابات مؤلفه‌ای برای اقتدار ملی و بین‌المللی است. بحث انتخابات یک عِرق ملی و عدم مشارکت به معنای ایجاد خطر و زمینه‌سازی برای افزایش تحریم‌ها و تهدیدهای کشور است.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول