اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سپاه به هیچ وجه، له یا علیه کسی در انتخابات ورود نخواهد کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر بی طرفی سپاه در انتخابات پیش رو گفت: سپاه به هیچ وجه له یا علیه کسی در انتخابات ورود نخواهد کرد و این رویه در مورد همه کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان تایید می‌شوند صدق می‌کند و اگر کسی از رویکرد سپاه عدول کند با وی برخورد خواهد شد.

سپاه به هیچ وجه، له یا علیه کسی در انتخابات ورود نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح وظایف و جایگاه سپاه به لحاظ مکتبی بودن اظهار کرد: سپاه پاسداران وظیفه پیروی کامل از ولی فقیه زمان دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه سپاه بدون قرآن مکتب دین و امام حسین (ع) معنی ندارد، افزود: سپاه از زمان شکل‌گیری به وظایف خود در عرصه‌های مختلف ورود و عمل کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه به دنبال حفظ انقلاب است، ادامه داد: همه اقدامات سپاه در ادوار مختلف در این راستا انجام می‌شود.

بیگدلی از برگزاری دوره‌های آموزشی بصیرتی برای کارکنان به صورت درون استانی و برون استانی در سطوح و محورهای مختلف خبر داد و گفت: برنامه‌هایی هم با عنوان آموزش سبک زندگی اسلامی برای سربازان تدارک دیده شده، ضمن اینکه برنامه‌های آموزشی مختلفی هم برای بسیجیان برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری 2 هزار و 541 نشست بصیرتی برای کارکنان سپاه خبر داد و گفت: 4 هزار و 251 برنامه بصیرتی هم برای بسیجیان برگزار شد.

وی به فعالیت بیش از 500 هادی سپاه استان زنجان اشاره و تصریح کرد: این افراد با هدف بصیرت افزایی فعالیت می‌کنند.

بیگدلی با بیان اینکه برنامه‌های هفته عقیدتی در محورهای مختلف از جمله تبیین و ترویجی با معرفی آثار استاد مطهری و برگزاری نمایشگاهی از آثار شهید مطهری، برگزاری مقاله نویسی، شعر و داستان، برگزاری نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاداندیشی و در نهایت تجلیل از اساتید و مربیان برتر برگزار می‌شود، افزود: مربی و فرمانده برتر هم در این هفته تقدیر خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد، ادامه داد: تبیین اصول و مکتب شهید سلیمانی هم در برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی انجام خواهد شد.

وی حضور در مزار شهدا، بازدید از خانواده شهدا و همچنین جانبازان از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی اعلام کرد.

بیگدلی با تاکید بر بی طرفی سپاه در انتخابات پیش رو افزود: سپاه به هیچ وجه له یا علیه کسی در انتخابات ورود نخواهد کرد و این رویه در مورد همه کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان تایید می‌شوند صدق می‌کند و اگر کسی از رویکرد سپاه عدول کند با وی برخورد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: فعالیت سپاه در دوره انتخابات در راستای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری خواهد بود.

وی ادامه داد: سپاه برنامه‌های متعددی برای کنگره 3535 شهدای زنجان تدارک دیده است که برای به سرانجام رساندن آن برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول