اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجلیل از مدافعان سلامت دانش‌آموزی در قرچک

همزمان با هفته سلامت، آیین تجلیل از مدافعان سلامت دانش‌آموزی با حضور مسؤولان شهرستانی در مدرسه شاهد خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

تجلیل از مدافعان سلامت دانش‌آموزی در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از مدافعان سلامت، اظهار کرد: اگر بشریت به حقیقت قرآن پی ببرد، همه مشکلات از جمله بیماری‌ها برطرف می‌شود؛ چرا که درمان حقیقی جسم و روح انسان و زندگی انسان در قرآن نهفته است.

وی گفت: ماه رمضان ماه قرآن است و هیچ دینی به اندازه دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) نسبت به اهمیت سلامت جسم و روح تأکید نداشته است.

امام جمعه قرچک با بیان اینکه ویروس کرونا عبرت بزرگی در زندگی بشر است، ادامه داد: وقتی سلامت جسمی به خطر افتاد، متوجه شدیم چقدر از سلامت وجودی روح و روان و دین غفلت ورزیدیم.

مدافعان سلامت موفق‌ترین نمونه مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را به نمایش گذاشتند

بهمن خطیبی فرماندار قرچک در این مراسم بیان کرد: مراقبین و مدافعان سلامت موفق‌ترین نمونه مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در این شرایط سختی که جهان با ویروس کرونا درگیر است، همه ملت‌ها سبک جدیدی از زندگی را تجربه می‌کنند، چرا که شرایط جدیدی در جوامع ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه جهش پیدا کرده است؛ این آسیب‌ها و بی‌اخلاقی‌ها شاید مانند ویروس کرونا منجر به کشتار وسیع انسان‌ها نشود، اما به مرور در روح و روان بشر ریشه می‌دواند و تمامی حوزه‌ها را تحت تأثیر منفی قرار می‌دهد که نباید از این امر غافل شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول