اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لیگ دسته اول فوتسال کشور| هتریک برد برای فولاد و تداوم ناکامی آیندگان

فولاد و آیندگان هرمزگان در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، مقابل رقیبان خود، به ترتیب صاحب برد و تساوی شدند.

لیگ دسته اول فوتسال کشور| هتریک برد برای  فولاد و تداوم ناکامی آیندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور شب گذشته ( ۵ اردیبهشت ماه ) پیگیری شد و با یک برد و یک تساوی برای نمایندگان استان همراه بود.

فولاد هرمزگان ۳ - فولاد زرند کرمان ۰

در بندرعباس فولادی های هرمزگانی مقابل همنام کرمانی خود با ۳ گل به پیروزی رسیدند.

این پیروزی در حالی برای شاگردان عباس روزپیکر بدست آمد که فولادی ها بازی را تهاجمی آغاز نمودند و پس از خلق چند موقعیت گلزنی در دقیقه ۶ بازی، آرش دهقانی با فریب دروازبان و ضربه بغل پا گل اول بازی را به ثمر رساند.

پس از گل اول، عطش گلزنی فولادی ها بیشتر شد و فقط یک دقیقه زمان نیاز داشتند تا متین قادری گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند و نیمه اول با حساب ۲ بر ۰ به سود فولاد هرمزگان به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم دو تیم موقعیت های متعددی برای گلزنی داشتند تا جایی که متین قادری تا پای دو گله شدن پیش رفت اما توپ او به تیر دروازه برخورد کرد.
فولاد زرند کرمان که چیزی برای از دست دادن نداشت با 5 نفره کردن تیم، قصد کم کردن اختلاف گل را داشت که پس از توپ ربایی امیر رضا خون جهان و ضربه مستقیم او، گل سوم فولاد هرمزگان به ثمر رسید تا این دیدار با حساب ۳ بر صفر به سود آنها پایان برسد.

اسپیناس زنجان ۲ - آیندگان هرمزگان ۲

اما در زنجان، آیندگان هرمزگان دیگر نماینده فوتسال استان در لیگ دسته اول و در گروه سوم، میهمان اسپیناس این شهر بود، که در پایان دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.
آیندگانی ها که در دو دیدار خانگی خود در هفته های گذشته تنها یک امتیاز دشت نموده بودند با انگیزه بالا برای جبران نتیجه و امتیازات به میدان رفتند.

این انگیزه باعث شد تا روی یک موقعیت و ضربه کرنر توسط محمد رضا دهقانی به گل اول خود دست پیدا کنند.

در ادامه، نماینده هرمزگان نبض بازی را در دست گرفت و خود را تیم برتر میدان نشان داد و باز هم تاکتیک استفاده از کرنر برای شاگردان هادی بزوال موفقیت آمیز بود و روی ارسال کاپیتان با تجربه خود ( محمد بنی اسدی )، توسط محمدرضا آبروشن به گل دوم رسید تا همانند فولاد هرمزگان و نتیجه مشابه ۲ بر ۰ نیمه نخست را به سود خود به پایان برساند.

در آغاز نیمه دوم این تیم میزبان بود که بازی را بهتر شروع کرد و به نوعی اداره بازی را در دست گرفت و روی دو موقعیت توسط حسن محمدی و میلاد رمضانی دروازه آیندگان را باز کرد تا بازی به تساوی بکشد.

دقایق پایانی بازی برای هم دو تیم موقعیت هایی برای تغییر نتیجه خلق شد تا بتوانند بازی را به سود خودبه پایان برسانند، اما  به ثمر ننشست و ۲ بر ۲ نتیجه نهایی این دیدار رقم خورد.

با نتایج کسب شده در رقابت های شب گذشته، فولاد هرمزگان با ۱۳ امتیاز و یک بازی کمتر در رده چهارم جدول هفت تیمی گروه اول و آیندگان هرمزگان با ۸ امتیاز در انتهای جدول گروه سوم قرار گرفت.

به گزارش فارس، مرحله نخست رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۲۶ تیم در ۴ گروه تا ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد، که تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی این رقابت ها صعود می کنند.

انتهای پیام/ 88071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول