اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

والدین مانع حضور فرزندان در مراسم گرگشو شوند/ ابتلا ۱۸ کودک و نوجوان دیّری به کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با توجه به ابتلا ۱۸ کودک و نوجوان دیّری طی یک ماه گذشته به کرونا والدین از حضور فرزندان در مراسم گرگشو جلوگیری کنند.

والدین مانع حضور فرزندان در مراسم گرگشو شوند/  ابتلا ۱۸ کودک و نوجوان دیّری به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، احمد آخوندی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساده انگاری برخی شهروندان نسبت به خطر کرونا، بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خطر شیوع  ویروس کرونا در شهرستان دیّر را افزایش داده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر بیان کرد: دورهمی‌های دوستانه و میهمانی‌های خانوادگی و برگزاری مراسمات و جشن‌ها با حضور جمع زیادی از افراد از عوامل اصلی تشدید کرونا به شمار می‌رود.

وی گفت: متاسفانه در این روزها آمار افراد مبتلا به بیماری کووید-۱۹ در شهرستان دیر روند صعودی دارد و میهمانی‌ها و جشن‌های خانوادگی و مراسماتی همچون گرگشو در این شرایط یعنی به استقبال کرونا رفتن است.

ابتلای ۴ برابری شهروندان به کرونا

این مقام مسؤول گفت: شهروندان این شهرستان در یک ماه گذشته ، ۴ برابر بیشتر نسبت به اسفند ماه به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند و طی ۴ روز گذشته ۶۱ نفر مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان دیّر شناسایی شده است که متاسفانه ۲ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند و ۷ نفر از شهروندان نیز در بیمارستان بستری هستند.

آخوندی تصریح کرد: مردم باید بدانند ظرفیت تخت‌های بیمارستانی محدود است چراکه مراکز درمانی توانایی پذیرش حجم بالا بیماران را ندارند و کادر درمان واقعا خسته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول