اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رفع تصرف بیش از ۸۳ هزار متر مربع از اراضی ملی در اشکذر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: در اجرای طرح مقابله با زمین خواری و رفع تصرف از اراضی، از دو فقره زمین ملی تحت تعرض زمین خواران، جمعاً به مساحت 83 هزار و 610 متر مربع رفع تصرف شد.

رفع تصرف بیش از ۸۳ هزار متر مربع از اراضی ملی در اشکذر

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سید محمد ابراهیم اقبالی در این رابطه اظهار کرد: بنا به گزارشات واصله مردمی با همکاری دادستانی، یگان حفاظت و نیروی انتظامی این شهرستان، از دو فقره زمین ملی به مساحت ۷۷ هزار و ۷۶۲ و ۵ هزار و ۸۴۸  متر مربع, از دست افراد سودجو رفع تصرف گردید.

وی افزود: در جهت صیانت از حقوق بیت المال در اراضی ملی، منابع طبیعی و حقوق عامه، دادستانی با متصرفان به انفال، با قاطعیت برخورد قضایی و قانونی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر در رابطه با یکی از مهمترین محورهای فعالیت دادستانی، گفت: برخورد با دست‌اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی، ساخت و سازهای غیرمجاز، جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز یکی از اهداف و محورهای مهم فعالیت دادستانی در این راستا است.

اقبالی تصریح کرد: دستگاه قضا با همکاری دستگاه‌های ذی ربط، بدون هیچگونه اغماض و مماشاتی تمامی تلاش خود را در رفع تصرف از اراضی ملی انجام می‌دهد.

 شهروندان هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی ملی را به شماره ۱۵۰۴(یگان حفاظت منابع طبیعی) یا دادستانی شهرستان اشکذر اطلاع دهند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول