اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فراخوان جهاد اسلامی به انتفاضه رمضان

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی در قدس، اهالی این شهر و دیگر فلسطینی‌ها را به مشارکت در انتفاضه رمضان فراخواند.

فراخوان جهاد اسلامی به انتفاضه رمضان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در راهپیمایی‌های اعتراضی که شنبه شب (دیشب) در قدس و شهرهای مختلف کرانه باختری از جمله الخلیل، نابلس، طولکرم، جنین و رام‌الله برگزار شد دهها فلسطینی زخمی شدند.

در همین زمینه «محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی، فلسطینی‌ها در اماکن مختلف را به مشارکت در «انتفاضه مقدس رمضان» فراخواند .

الهندی به «فلسطین الیوم» گفت، اهالی قدس با انتفاضه خود، آزادگان امت اسلام و جهان را به رسوا کردن این رژیم غاصب و نژادپرست تشویق می‌کنند رژیمی که جنایات خشونت‌آمیز علیه اهالی قدس مرتکب می‌شود.   

وی تصریح کرد، دهها گروهک جنایتکار صهیونیستی وجود دارند که کسی آنها را گروه تروریستی نمی‌خواند اما جهان دموکراتیک و برخی سران عرب، مقاومت فلسطین را تروریستی می‌دانند.

الهندی در ادامه تمام اهالی کرانه باختری را به انتفاضه فراخواند و خواستار جدی بودن تشکیلات خودگردان در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی شد.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی از ارزیابی پلیس رژیم اسرائیل و شدت گرفتن ناآرامی‌ها در قدس اشغالی خبر دادند.

«شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی» شنبه شب اعلام کرد که پلیس رژیم اسرائیل در حال ارزیابی این است که شورش‌ها امشب و شب‌های دیگر در قدس اشغالی تشدید یافته و نیروهای امنیتی بیشتری در خیابان‌ها حاضر شوند. پلیس ارزیابی کرده که این شورش‌ها ممکن است منجر به دور دیگری از انتفاضه شود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول