اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در گیلانغرب اندیشیده شده است

فرماندار گیلانغرب گفت: تمهیدات لازم انتخابات در خصوص برگزاری انتخابات سالم در دو بخش ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در گیلانغرب اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کورش محمودیان امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان گیلانغرب، اظهار داشت: شهرستان گیلانغرب متاسفانه وضعیت مطلوبی از نظر میزان ابتلا به ویروس کرونا ندارد و الان در وضعیت قرمز قرار داریم.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان هم براساس پروتکل‌هایی که برای شهرستان قرمز تعریف شده محدودیت‌های اعمال شده که از شهروندان انتظار داریم برای حفظ سلامتی خود و خانواده رعایت کنند.

فرماندار گیلانغرب در ادامه اشاره‌ای به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان داشت و گفت: با وجود  شریط خاص کرونا ویروس که در کل کشور حاکم است تمهیدات لازم انتخابات در خصوص برگزاری انتخابات در دو بخش ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است.

وی تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر در دو شهر سرمست و گیلانغرب و انتخاب شورای روستا در ۱۳۷ روستا و تیره عشایری برگزار می‌شود.

محمودیان با اشاره به ثبت‌نام ۸۱۹ کاندیدا در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، گفت: ۸۲ نفر برای شورای شهرهای سرمست و گیلانغرب و ۷۳۷ نفر هم بر شورای روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات سالم پیش‌بینی شده، بانک اطلاعاتی برای امکانات لازم و نیروهایی به کار گرفته در امر انتخابات تشکیل شده که هر کدام در زمان معین براساس روز شمار اعلام می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول