اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نماز جماعت در محیط باز مساجد اقامه می‌شود/ برگزاری مراسم شب‌های احیا با رعایت دستورالعمل‌ها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین از موافقت ستاد کرونای استان با برگزاری نماز جماعت مساجد در فضای باز و نیز برگزاری آیین احیای شب قدر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

نماز جماعت در محیط باز مساجد اقامه می‌شود/ برگزاری مراسم شب‌های احیا با رعایت دستورالعمل‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدجواد زهرایی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برای بهرمندی از برکات معنوی نماز جماعت و ماه رمضان طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان نمازهای جماعت در فضای باز مساجد اقامه خواهد شد.

زهرایی اظهار کرد: شرایط سخت بیماری کرونا همزمان با ماه مبارک رمضان محدودیت‌های بسیاری را رقم زده است.

‎وی گفت: بیماران درگیر با بیماری کرونا ایام سختی را می‌گذارند که از درگاه خداوند آرزوی سلامتی برای این عزیزان داریم و در عین حال به کادر درمان که در این ایام با تمام توان مشغول خدمت رسانی به بیماران بوده‌اند باید خداقوت بگوییم.

‎مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: تلاش‌های زیادی صورت گرفته است تا مردم بتوانند با کنترل خطر، بیش‌ترین استفاده را از ماه مبارک رمضان داشته باشند و در همین راستا جهت بهرمندی از برکات معنوی نماز جماعت و ماه رمضان طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان، از امشب 4 اردیبهشت 1400 نمازهای جماعت در مساجد به مدت نیم ساعت و صرفاً در فضای باز مساجد اقامه خواهد شد.

‎زهرایی با اشاره به شب‌های پیش روی ماه مبارک رمضان و نیز احیای شب قدر عنوان کرد: مقرر شده مراسم معنوی شب قدر با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی تعیین شده توسط ستاد کرونا صرفا در فضای باز به مدت دو ساعت و نیم برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول