اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حمایت خیران از نیازمندان سپیدان در هیئت مجمع الرضا(ع)

مسوول روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت مجمع‌الرضا(ع) سپیدان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از پنج میلیارد ریال کمک‌های مومنانه و بسته‌های حمایتی و معیشتی به نیازمندان شهرستان سپیدان اهدا شد.

حمایت خیران از نیازمندان سپیدان در هیئت مجمع الرضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی احمدپور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کمک های مومنانه و بسته های معیشتی شامل  برنج، روغن، ماکارونی، گوشت گرم و منجمد، مرغ گرم، تن ماهی، شکر و انواع اقلام خوراکی و میوه و همینطور پوشاک و ملزومات زندگی است که در هفت مرحله بین نیازمندان و خانواده های مستضعف در شهر اردکان ‌و روستاهای اطراف و نیز سایر نقاط استان توزیع شده است.

وی افزود: این کمک ها همچنان ادامه خواهد داشت و به همین منظور و با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، تلاش می‌کنیم مقادیر بیشتری از  کمک های مومنانه را در اختیار نیازمندان قرار دهیم  و با توجه به  مناسبت روز ۱۵ رمضان که مقارن با ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع ) می باشد توزیع نان صلواتی توسط خیرین سپیدان و هیئت مجمع الرضا را در سطح‌ نانوایی های شهرستان سپیدان خواهیم داشت.

مسوول روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت، اضافه کرد: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا، این هیئت مقادیر زیادی ماسک سه لایه و جراحی خریداری کرده و در اختیار دانش آموزان و نیازمندان قرار داده است و تعدادی کپسول اکسیژن نیز تهیه کرده و در اختیار افرادی که دچار بیماری کرونا شه اند قرار داده است.

احمد پور، اضافه کرد: تمامی این کمک ها توسط خیرین و بانیان خیر شهرستان سپیدان تهیه و با نظارت دستگاهای مسوول توزیع شده است.

او در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار در این ماه پر خیر و برکت، اضافه کرد: از همشهریان و خیران خواستاریم در صورتی که  قصد انجام کمک خیر و مومنانه داشته باشند می توانند به دفتر این هیئت در شهرستان سپیدان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول