اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

دادستان‌های کل کشور درباره رسوب کالا در گمرکات و اموال تملیکی به خط شدند + سند

معاون قضایی دادستان کل کشور از دادستان‌های سراسر کشور خواست تا در راستای کاهش رسوب و تعیین تکلیف کالاهای موجود در بنادر و گمرکات و اموال تملیکی نظارت و بازدیدهای مستمر ماهانه را برای رفع موانع و حمایت از تولید داخلی در دستور کار قرار دهند.

دادستان‌های کل کشور درباره رسوب کالا در گمرکات و اموال تملیکی به خط شدند + سند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و نماینده قوه قضاییه در ستاد مرکزی مبارزه ی قاچاق کالا و ارز از پیگیری مشکلات تعیین تکلیف کالاهای موجود در بنادر و گمرکات و اقدامات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از کالاهای موجود در انبارها خبر داد.

معاون قضایی دادستان کل کشور در نامه‌ای به دادستان‌های انقلاب و عمومی سراسر کشور اعلام کرد: به پیوست نامه شماره ۹۹/۱۵۷۹۶۰۷ مورخ ۹۹/۱۲/۱۸ گمرک جمهوری اسلامی ایران موضوع کاهش رسوب کالا و تعیین تکلیف کالاهای موجود در بنادر و گمرکات کشور، اعم از مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری که به جهت واردات قطعی در این مناطق دپو شده اند، ارسال می گردد.

 

دستور فرمایید ضمن نظارت و بازدیدهای مستمر ماهانه در راستای رفع موانع و پشتیبانی های لازم، اقدام نموده و با توجه به اهمیت ترخیص به موقع کالاها با رعایت ضوابط حمایت از رونق تولید داخلی و رفع نیازمندی های ضروری، وضعیت ترخیص کالاها از گمرک و اقدامات انجام شده از سوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص کالاهای موجود در انبارها را هر سه ماه به این معاونت اعلام نمایند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول