اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کمک 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی حامیان در طرح اکرام ایتام در میناب

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: حامیان طرح اکرام ایتام طی سال 1399 بالغ بر دو میلیارد و 611 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب کمک کردند.

کمک 2 میلیارد و 600  میلیون تومانی حامیان در طرح اکرام ایتام در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس راستی بابیان اینکه کمک و مساعدت حامیان به ایتام یکی از مؤثرترین مؤلفه‌های رفع فقر در جامعه است، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام طی سال 1399 بالغ بر دو میلیارد و 611  میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب کمک کردند که این میزان نسبت به مشابه سال 1398 حدود 90 درصد افزایش داشته است.

راستی افزود: از مجموع کمک های اهدا شده، مبلغ دو میلیارد و 123 میلیون تومان نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان میناب با اعلام اینکه یک هزار و 200 یتیم و 256 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند، گفت: از بهمن 1399 تا کنون تعداد 159 نفرحامی در چارچوب طرح« هرکارمند حامی یک یتیم»  به این طرح ملحق شدندکه تعداد حامیان  به سه هزار و 400 نفر رسیده است ، امیدواریم با حضوربیشتر نیکوکاران در طرح ایران مهربان سفره ی هیچ یتیمی خالی نباشد.
راستی تصریح کرد: حامیان نیکوکار می‌توانند با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از محل سکونت ایتام موردنظر بازدید و نسبت به رفع دیگر مشکلات آنان نیز اقدام نمایند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم نیکوکار شهرستان  میناب همواره در انجام امور خیر و اجرای سنت‌های الهی پیشقدم هستند و نقش مهمی در رفع مشکل نیازمندان  بخصوص ایتام و محسنین ایفا می نمایند، یادآور شد: افراد حقیقی یا حقوقی که در این طرح «حامی» نامیده می‌شوند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی(ره) یا از طریق ارسال پیامک عدد 1 به سر شماره 3000333376  و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۶۴۲۲۳۰۱۱۰ و ۰۷۶۴۲۲۳۰۱۲۰واحد اکرام ایتام شهرستان میناب در جهت سرپرستی مادی و معنوی یک یا چند کودک یتیم اعلام همکاری نمایند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول