اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ظرفیت تمام بیمارستان‌های همدان تکمیل است/ شیوع کرونا خطرناک‌تر خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه در تمام بیمارستان‌های استان حتی یک تخت خالی برای بیماران کرونایی وجود ندارد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۴۰۰ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه داشته‌اند که ۲۵۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

ظرفیت تمام بیمارستان‌های همدان تکمیل است/ شیوع  کرونا خطرناک‌تر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن هشدارهای جدی در باره پیک‌ چهارم کرونا در استان اظهار کرد: اگر به‌طور جدی پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را اجرا نکنیم، وضعیت کنترل این بیماری برای کادر درمان سخت‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۴۰۰ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه داشته‌اند که ۲۵۷ نفر از آن‌ها بستری شدند گفت: مردم باید بدانند که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی پُر شده و توان پاسخگویی این حجم از بیماران کرونایی را ندارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه در تمام بیمارستان‌های استان حتی برای یک نفر بیمار جدید کرونایی تخت خالی وجود ندارد افزود: با این وضعیت، در دو هفته آینده شیوع بیماری کرونا سخت‌تر و خطرناک‌تر پیش‌بینی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان با تمام توان درگیر کنترل و مقابله با بیماری هستند گفت: در حال حاضر میزان فوتی‌ها در استان ۶۶ درصد است، ضمن اینکه کرونا، در ۲۴ساعت گذشته جان ۱۴ نفر از هم‌استانی‌هایمان را گرفته است.

انتهای پیام/ 3140/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول