اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رتبه سوم کشوریِ معاونت تجاری به مخابرات منطقه کردستان تعلق گرفت

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه فعالیت و برنامه‌های کاری مخابرات در حوزه های مختلف در قالب چند شاخص به صورت علمی و تخصصی ارزیابی می شود، از کسب رتبه سوم کشوری معاونت تجاری مخابرات منطقه خبر داد.

رتبه سوم کشوریِ معاونت تجاری به مخابرات منطقه کردستان تعلق گرفت

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج، با با بیان اینکه یکی از رویکردهای شرکت اهمیت دادن به مشترکان تجاری است اظهار کرد: ارایه سرویس و حرکت به سوی رفع نیازهای ارتباطی مشترکان تجاری از برنامه‌های تعریف شده برای فعالیت‌های معاونت تجاری از سوی معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران است که با اجرایی کردن آیتم‌های این شاخص در منطقه، موفق به کسب مقام سوم در سطح کشور شده‌ایم.

وی با اشاره به این مطلب که مدیریت تجاری پیشخوان شرکت است و باید نیازهای مشتری را بشناسد و به سایر بخش‌های فنی که به لحاظ کاری مکمل یکدیگر هستند اعلام نماید، افزود: این مهم توسط مدیران و کارشناسان مدیریت تجاری در منطقه مورد توجه قرار گرفته است و با بهره مندی از نتایج به دست آمده؛ در راستای رضایت مشتریان و ارائه سرویس‌های مختلف در استان تلاش‌های قابل تقدیری دارند.

حکمت اعلام کرد: ارائه طرح‌های اختصاصی، ارائه دیتای تجاری به مشتریان، شناسایی مشتریان کلان و هدایت آنها به سوی استفاده از سرویس‌های امن و با کیفیت، بازاریابی و فروش محصولات، پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات موجود و غیره از اقدامات چشمگیر همکاران در مدیریت تجاری منطقه است که کسب رتبه سوم کشوری در این شاخص از دستاوردهای انجام به موقع وظایف و امورات محوله این حوزه است.


مدی مخابرات منطقه کردستان امتیاز کسب شده  در شاخص معاونت تجاری بر اساس اعلام
معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران را یادآور شد و گفت: این منطقه از حداکثر امتیاز (١٠٠) مورد نظر برای تخقق اهداف این شاخص ، موفق به دریافت ٨٠.٨٨ درصد و کسب رتبه سوم کشوری شد.

حکمت با تشریح برنامه‌های آتی این منطقه برای کسب عناوین برتر در شاخص‌های مخابراتی و ارتقای بیش از پیش جایگاه مخابرات منطقه در سطح کشور اضافه کرد: بر اساس توان، تخصص و تعهد کارکنان ساعی نسبت به انجام دقیق برنامه‌های تدوین شده اقدام و گام‌های بلندی را برخواهیم داشت.

وی تصریح کرد:با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود؛قطعا از موانع و مشکلات احتمالی، با موفقیت عبور خواهیم کرد و برای پیشرفت و توسعه استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول