اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ثبت‌نام ۹۱۶ شهروند گنابادی در طرح همیار طبیعت

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۱۶ شهروند در این شهرستان در قالب همیار طبیعت جذب شده‌اند، گفت: از این میزان ۶۱۵ نفر همیار مروج، ۱۸۰ نفر همیار دانش آموز و ۵۷۱ نفر نیز در قالب همیار محافظ ثبت‌نام شده‌اند.

ثبت‌نام ۹۱۶ شهروند گنابادی در طرح  همیار طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل منابع طبیعی خراسان رضوی، محمدرضا نخعی با بیان اینکه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد در جذب همیار طبیعت پیشتاز است، افزود: تاکنون بیش از ۹۱۶ نفر همیار در قالب همیار طبیعت جذب شده‌اند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد افزود: از این میزان ۶۱۵ نفر همیار مروج، ۱۸۰ نفر همیار دانش آموز و  ۵۷۱ نفر نیز در قالب همیار محافظ ثبت‌نام شده‌اند.

وی، جلب مشارکت مردم و دست‌اندرکاران در امر حفاظت، احیا و توسعه پایدار منابع طبیعی، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های عمومی جامعه و ایجاد حساسیت به حفظ و احیای منابع طبیعی و اطلاع‌رسانی به موقع تخریب عرصه‌ها، آتش‌سوزی احتمالی و تصرف اراضی ملی به یگان‌های حفاظت منابع طبیعی و دستگاه‌های ذی‌ربط را از جمله اهداف و وظایف طرح همیار طبیعت برشمرد.

نخعی گفت: علاقه مندان در طرح همیار طبیعت می‌توانند با ثبت نام در سایت http://hamyartabiat.frw.ir پس از تایید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کارت همیار طبیعت دریافت کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول