اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تیم امید گناوه در روزی که میزبان بود مهمان شد!

در هفته شانزدهم لیگ دسته دو کشور تیم امید گناوه در حالیکه در این دیدار میزبان بود، اما به دلیل اینکه طی چندسال گذشته تاکنون نور ورزشگاه شهیدسراجی گناوه تعمیر نشده، مجبور شد تا در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با شهرداری بندر عباس دیدار کند.

تیم امید گناوه در روزی که میزبان بود مهمان شد!

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، شب گذشته در هفته شانزدهم لیگ دسته دو کشور تیم امید گناوه در دیداری خانگی، اما به دلیل اینکه طی چندسال گذشته تاکنون نور ورزشگاه شهید سراجی گناوه تعمیر نشده، مجبور شد تا در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با شهرداری بندر عباس دیدار کند.

این دیدار که در نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسیده بود، اما با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ این دیدار، هادی دهقانی توانست تک گل شهرداری بندرعباس را به ثمر رساند و امید گناوه را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

امید گناوه با ۲۱ امتیاز از ۱۶ بازی در رده ششم جدول گروه ۱۴ تیمی قرار دارد.

مهرداد فرخنده‌پی مربی امید گناوه پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با انتقاد از شرایط پیش آمده جهت برگزاری مسابقه اظهار داشت: آیا شهرستان گناوه جز استان بوشهر هست یا نیست؟ تمام باشگاه‌های دنیا بازی خانگی آن‌ها در زمین خود برگزار می‌شود اما ما در خانه و زمین خودمان تمرین می‌کنیم اما در شهر خودمان نمی‌توانیم بازی کنیم.

مربی تیم امید گناوه افزود: شما قدمت فوتبال گناوه را نگاه کنید، نور، رختکن و چمن ورزشگاه پس از گذشت این همه سال استاندارد نیست چه کسی مسؤول این امور است و باید به این‌ها رسیدگی کند؟ تا آن‌جایی که حسین عبدالهی موسس امید توان داشته یک تنه بار را بر دوش کشیده اما یکدست صدا ندارد و هیچکس تاکنون به ما توجهی نداشته است.

وی ادامه داد: امید گناوه هم تیم استان‌ بوشهر است اما مسؤولین استان به جاهای دیگه چسبیده‌اند و مسؤولین استان بوشهر اصلا از وجود نماینده گناوه و استان در لیگ دو کشور خبر ندارند، کجای دنیا به این صورت است که ما هم در بازی‌های خانگی و هم خارج از خانه باید مهمان باشیم؟ کی باید مشکلات شهرستان گناوه حل شود و مسؤولین استان بوشهر نیم نگاهی هم به گناوه داشته باشند و بدانند امید گناوه هم نماینده استان بوشهر است و به مشکلاتش رسیدگی شود؟

فرخنده‌پی گفت: باید نگاهی ویژه‌ای به گناوه شود، چرا قدمت فوتبال شهرستان گناوه توسط مسؤولین استان بوشهر باید به فراموشی سپرده شود؟ آیا باید همه مثل بعضی از تیم‌ها بروند و در فلان اداره تجمع کنند تا به وضعیت آن تیم رسیدگی شود؟

مربی امید گناوه ابراز داشت: یکی از شهرستان‌های استان تنها بخاطر یک بازی مسؤولین سعی دارند هرچه سریع‌تر نورافکن‌های ورزشگاهشان را به حد استاندارد برسانند اما چرا با گذشت این همه سال از شروع فوتبال در شهرستان گناوه، ما باید خارج از خانه بازی‌کنیم و نمی‌توانیم از بازی‌های خانگی خود استفاده کنیم.

وی گفت: اگر حسین عبدالهی خسته شد و از فوتبال گناوه خارج شد دیگر فوتبال گناوه هم باطل می‌شود و آقایانی که نشسته‌اند و این وضعیت را تماشا می‌کنند خوشحال باشند، برای فوتبال باید تمرکز داشته داشت که با این وضعیت ما تمرکز لازم را نداریم.

فرخنده‌پی افزود: می‌خواستیم برای نیم فصل دوم از چند بازیکن درون استانی استفاده کنیم اما عده‌ای از آقایان زنگ می‌زنند که کار به بازیکن این تیم نداشته باشید اما پس از چند روز این بازیکنان سر از تیم مقابل ما در میآورند و هیچکس به ما اهمیتی نمی‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول