اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مشارکت حداکثری در انتخابات، قاتلان سردار دل‌ها را عصبانی‌تر خواهد کرد

ائمه جمعه کرمان با تأکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، این مهم را عامل عصبانیت قاتلان سردار سلیمانی خواندند.

مشارکت حداکثری در انتخابات، قاتلان سردار دل‌ها را عصبانی‌تر خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام یحیی احمدی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌گنج با تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) و گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: محصول و ‌میوه ماه مبارک رمضان تقوای الهی‌ست.

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران سخن روز دنیاست

امام جمعه موقت قلعه‌گنج با اشاره به فرود موشکی در چند ده متری تاسیسات اتمی جنوب اسرائیل خاطرنشان کرد: با فرود موشک‌ها ترس سراسر اسرائیل را فرا گرفت که عده‌ای آن را انتقام جبهه مقاومت خواندند، بعضی پاسخ به نطنز خواندند و عده‌ای هم انکار کردند، اما آنچه امروز در جهان این روزها می‌گذرد قدرت، اقتدار و هیبت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که وزیر جنگ اسرائیل اعتراف کرد ما می‌خواستیم آن را رهگیری کنیم اما نتوانستیم.

وی اضافه کرد: اما زمانی این عصبانیت نتانیاهو، بن سلمان و قاتلان سردار دل‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود که مردم با مشارکت حداکثری و موشک انگشت سبابه همه ایرانیان مزین به جوهر آبی شود و بغض دشمنان این نظام و انقلاب و ولایت آتش خواهد گرفت.

 احمدی‌زاده ابراز کرد: سپاه پاسداران نهادی برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ست که با پاسدارانی مخلص، مقتدر و وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشتاز در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و معنوی‌ست.

ضرورت تسریع در دوبانده شدن محور ریگان به نرماشیر

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه محور ۴۵ کیلومتری ریگان به نرماشیر فرزندان زیادی را به‌دلیل عدم دوبانده بودن در ریگان یتیم کرده است، افزود: مکاتبات و تماس‌های مکرری با مسؤولان استان در صدر، استاندار محترم کرمان داشتیم که قول مساعد جهت تسریع این محور دادند.

امام جمعه ریگان با اشاره به ترافیک سنگین این محور وحادثه‌خیز بودن آن از مسؤولان کشوری، استانی و نماینده شرق استان خواستار پیگیری این محور شد و ابراز کرد: خبرهای خوبی مبنی بر قرار گرفتن این محور در بودجه ۱۴۰۰به گوش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه جوانان اهل کار و تلاش باشند، افزود: بعضی از مسؤولان موانع تولید را در شهرستان برداشته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد. در ریگان ظرفیت‌های مختلفی در زمینه کشاورزی وجود دارد که باید مسؤولان حمایت جدی از قشر کشاورز و کارگر داشته باشند

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو انتخاباتی پرشور خواهد بود. مردم در انتخابات اصلح‌ترین فرد را که جوان، دارای تفکر انقلابی است را انتخاب و و دولت حزب‌اللهی انتخاب خواهند کرد. 

نابودی اسرائیل نزدیک است

 حجت‌الاسلام علی رفیعی امام جمعه فاریاب اشاره‌ای به اتفاقات اخیر در رژیم صهیونیستی داشت و بیان کرد: اراده خداوند همان‌طور که سپاه ابرهه را نابود کرد و همچنین در جمهوری اسلامی اول انقلاب کودتای نظامی آمریکا را در طبس ناکام گذاشت این روزها هم کشتی اسرائیل را در فجیره امارات آنهم در زمانی که ترافیک تردد کشتی‌ها بود و ناوبرها و سامانه‌های دفاعی وجود داشت، هدف تیرهای غیبی قرار داد.

وی تصریح کرد: در عراق هم پایگاه امنیتی موساد مورد حمله قرار گرفت و دهها نفر زخمی  و کشته شدند که در بین آنها افسران امنیتی عالی‌رتبه قرار داشتند که به هلاکت رسیدند و  این چیزی جز اراده باری‌تعالی نیست و اسرائیل به‌همین زودی محو و نابود خواهد شد.

گرانتر فروختن سیمان در مرزها خیانت به مردم است

حجت‌الاسلام فضیلتی‌نیا امام جمعه موقت عنبرآباد با ابراز گله‌مندی نسبت به وجود مشکلات منطقه از جمله آب آشامیدنی، بیمارستان و کشاورزی، خواستار رسیدگی و پیگیری نماینده به این موضوع شد.

وی گرانفروشی سیمان در مرزها توسط برخی کارخانه‌داران را خیانت به مردم دانست و گفت: سیمان در شهرستان‌های جنوبی یکی، دوماهی اسیر بازار سیاه شده است و این را چه کسی باید پیگیری کند و برود استانداری و صدای مردم مظلوم جنوب استان را به گوش استاندار برساند به جز نماینده این مردم؟ همچنین ایجاد یک کارخانه صنعتی در جنوب استان می‌تواند مشکل اشتغال این منطقه را برطرف کند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته اى در وین عنوان کرد: زمزمه توافق قوى‌تر حکایت از هدفی شوم دارد و از وقتى که انتخابات ایران در سال ۹۲ با سیاست خارجى پیوند خورد و در سال ۹۶ هم تداوم یافت، این سومین انتخابات است که برخى جریانات داخلى درصددند زلف آن را با سیاست خارجى گره بزنند!

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول