اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ایفای نقش دستگاه قضا در پیشبرد سیاست‌های کلان قوه قضائیه

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: همه اجزا و بخش‌های قضایی و اداری در پیشبرد اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضائیه نقش بسزایی ایفا می‌نمایند.

ایفای نقش دستگاه قضا در پیشبرد سیاست‌های کلان قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در بازدید سرزده از دادگاه‌های عمومی بخش بیضا و کامفیروز ضمن گفتگو با قضات و کارکنان در جریان رسیدگی به پرونده‌های مطروحه قرار گرفت و گفت: در سال گذشته به رغم مواجهه با گسترش و فراگیری ویروس کرونا دادگستری استان فارس در همه زمینه ها عملکرد مناسبی ارائه کرده است و همه اجزا و بخش های قضایی و اداری در پیشبرد اهداف و سیاست های کلان قوه قضائیه نقش بسزایی ایفا می نمایند.

وی افزود: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ بتوانیم با اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین بایسته‌های سند راهبردی تحول قضایی شاخص‌های عملکردی را در بخش‌های مختلف بیش از پیش بهبود و ارتقا بخشیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس ضمن تأکید بر رفع مشکلات در ارائه خدمات قضایی و ارتقا کیفی و کمی خدمات دهی به مردم این دو بخش تصریح کرد: توجه به تحقق شعار سال و پیگیری مسائل و مشکلات واحد ای تولیدی و رفع موانع تولید و اشتغال، تکریم ارباب رجوع و توجه به کاهش آمار پرونده های قضایی و پرونده های مسن در اولویت کار مجموعه قضایی استان در سال جدید قرار گیرد.

گفتنی حوزه های قضایی بیضاء و کامفیروز در ۶۰ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول