اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

درخواست استاندار از شورای شهر یاسوج در خصوص نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شورای شهر یاسوج خواست تا نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها اعلام شود.

درخواست استاندار از شورای شهر یاسوج در خصوص نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نستهن مقدم در نشست اضطراری ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای بحث کرونا بازرسی سازمان حمل و نقل و مسافر را در شهر یاسوج داشتیم تا ظرفیت حمل ۳ نفر مسافر بیشتر در تاکسی‌های مرکز استان نداشته باشیم و در این خصوص جریمه‌هایی هم اعمال شده است.

وی گفت: اکنون کمتر تاکسی در شهر یاسوج دیده می‌شود که با چهار نفر مسافر حرکت کند هر چند گلایه‌های رانندگان را در خصوص تعرفه‌های جدید و اعمال نکردن آنها را داشتیم.

شهردار یاسوج ادامه داد: در سال ۹۹ تعرفه‌های جدید را تقدیم شورا کردیم که منتظر تصویب آن از سوی شورای اسلامی شهر یاسوج هستیم تا مردم و رانندگان از بلاتکلیفی خارج شوند.

وی ادامه داد: در کنار آن ناوگان عمومی راه انداختیم و اتوبوس‌های ما در هفت خط از سرآب‌تاوه تا امامزاده قاسم خدمات می‌دهند که با کمترین مسافر مرتبا از ۷ صبح تا ۸ شب در حال تردد هستند.

شهردار گفت: ضدعفونی ترمینال‌ها و پایانه‌ها را نیز در دستور کار داشتیم و هر جا نیاز باشد این کار را انجام می‌دهیم.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از عملکرد شهرداری و نظارت تاکسیرانی گفت: رانندگانی که منضبط و قانون پذیر هستند را تشویق کنید و آنها را که تخلف دارند نیز برخورد شده و با هرگونه افزایش خودسرانه برخورد شود.

وی گفت: اما شهرداری و شورای شهر یاسوج باید نرخ کرایه ها را تصویب کرده تا دوگانگی و چندگانگی در کرایه ها و به دنبال آن نارضایتی مردم را نداشته باشیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول