اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آگاهی‌بخشی مشارکت حداکثری انتخابات در فضای مجازی

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: فعالان فضای مجازی در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات آگاهی‌بخشی کنند.

آگاهی‌بخشی مشارکت حداکثری انتخابات در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر ظهر امروز در جلسه با فعالان فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی در حوزه اطلاع رسانی یک فرصت است و مخاطب بسیار زیادی دارد.

وی با بیان اینکه در دو حوزه کنترل کرونا و مشارکت حداکثری در انتخابات فعالان فضای مجازی بسیار تاثیرگذار هستند بیان کرد: اولویت در اطلاع‌رسانی با رسانه‌های رسمی است اما نمی‌توان نسبت به فضای مجازی که گستردگی زیادی دارد بی‌تفاوت بود و باید از ظرفیت فضای مجازی در حوزه اطلاع‌رسانی استفاده کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر کانال‌ها و شبکه‌های مجازی در بحث اطلاع‌رسانی تاثیرات بسیار زیادی داشته‌اند و به خوبی اخبار رسانه‌های رسمی را بازتاب دادند.

وی تاکید کرد: از فعالان فضای مجازی انتظار داریم در بخش آگاهی بخشی در دو حوزه پیشگیری و کنترل کرونا و مشارکت حداکثری در انتخابات همکاری کنند تا بتوانیم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ملی باشیم.

ربانی‌مهر یادآور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ساماندهی فعالان فضای مجازی باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و ارائه مجوز به کانال‌های پرمخاطب را پیگیری کند.

انتهای پیام/۳۱۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول