اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

میخواهیم از بازی با مس رفسنجان دست پر خارج شویم

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تلاشمان را می کنیم که در بازی فردا با مس رفسنجان دل هواداران را شاد کنیم و از این بازی هم دست پر از زمین خارج شویم.

میخواهیم از بازی با مس رفسنجان دست پر خارج شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، سعید لطفی در نشست خبری پیش بازی با تیم مس رفسنجان، با تسلیت درگذشت نادر دست نشان اظهارکرد: شناخت کافی از مس داریم و می دانیم فردا بازی با این تیم داریم. مس، تیمی بسیارخوب و با کادرفنی خوب، باشخصیت و با دانش است.

وی با بیان این که ما هم تیم جوان، با انرژی و با انگیزه‌ای داریم و قطعا بازی برای هر دو تیم نفت و مس سخت است،گفت: تلاش‌مان را می‌کنیم که دل هواداران را شاد کنیم و از این بازی هم دست پر از زمین خارج شویم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با درخواست از سازمان لیگ، عنوان کرد: سازمان لیگ خیلی زحمت می‌کشد و از آن‌ها می‌خواهم که اگر می‌توانند بازی‌ها را همزمان برگزار کنند زیرا تیم‌های بالا و پایین جدول در شرایطی هستند که این تصمیم در نتایج بازی ها تاثیر گذار است. همزمانی بازی‌ها میتواند باعث شود که حداقل نتایج غیرفوتبالی رقم نخورد. همچنین امیدوارم گروه داوری هم فردا روز خوبی و حداقل اشتباه را داشته باشد.

وی دربا بیان این که برای بازی فردا عسکری و احمدی مصدوم هستند، افزود: سایر بازیکنان را در اختیار داریم و امیداورم بازی خوبی و تماشاگر پسندی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول