اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مشق عشق گروه جهادی شهید ابراهیم هادی/ طرح«مدرسه خوب برای همه»در کهگیلویه آغاز شد

گروه جهادی شهید ابراهیم هادی کهگیلویه با اجرای طرح مدرسه خوب برای همه زمینه آموزش رایگان برای دانش‌آموزان را فراهم کرده است.

مشق عشق گروه جهادی شهید ابراهیم هادی/ طرح«مدرسه خوب برای همه»در کهگیلویه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، یک سال و چند ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا می‌گذرد این مدت تلخی‌های زیادی به همراه داشت اما در کنار همه سختی‌ها شیرینی اجرای رزمایش‌های همدلی و مواسات و به میدان آمدن گروه‌های جهادی برای همیشه ماندگار ماند.

روزگار کرونایی نشان داد جامعه از حضور انسان‌های جهادی خالی نمی شود انسان‌های مخلص در این گروه‌ها با بهره جستن از روح هدایتگری قرآن انفاق و گره‌گشایی را سر لوحه کار قرار دادند.

دل‌های سخاوتمند اعضای گروه جهادی در شرایط سخت کرونایی با نیازسنجی برای التیام دردهای مردم به ویژه قشر آسیب پذیر از کرونا برنامه‌ریزی می‌کند.در سنگر مهربانی خدمت و کمک به نیازمندان را وظیفه خود می‌دانند و مخلصانه بدون هیچ چشمداشتی در مسیر شهدا حرکت می کنند.

گروه جهادی شهید ابراهیم هادی کهگیلویه در کنار طرح‌های حمایتی و معیشتی، حالا به دغدغه والدین در حوزه آموزش فرزندان نیز جامه عمل پوشاند.

 

اجرای طرح«مدرسه خوب برای همه» طرح علمی فرهنگی این گروه جهادی است تا به پرورش استعدادهای نجات بخش در سایه عدالت آموزشی پاسخ دهد.

این طرح ویژه دانش آموزان پایه‌های ششم تا دوازدهم بوده و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

همزمان با سالروز ولادت پهلوان بی‌مزار رزمنده‌ای با خصایص پوریای ولی و علمدار کانال کمیل اجرای این طرح آموزشی آغاز شده است تا با بهره‌گیری از اساتید مجرب و به صورت کاملا رایگان دانش‌آموزان را در شرایط کرونایی یاری رسانند.

طرح علمی شهید هادی با هدف پرورش استعدادهای نجات بخش در سایه عدالت آموزشی امکان دسترسی همگان به امکانات آموزشی را مهیا کرده است.

 

یوسف توان در این خصوص می‌گوید: همه مطالب مفید و مورد نیاز برای کمک به جزوات جمع‌بندی و با کیفیت تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

عضو گروه جهادی شهید ابراهیم هادی کهگیلویه جامعه هدف طرح را همه دانش‌آموزان پایه‌های ششم تا دوازدهم اعلام کرد و افزود: نمونه آزمون‌های استاندارد و فیلم‌های آموزشی دبیران با تجربه کشوری و نیز آموزش شیوه صحیح مطالعه با ارسال کلیپ‌های انگیزشی جهت ایجاد انگیزه به رقابت علمی از دیگر برنامه‌ها است.

مسؤول کارگروه علمی آموزشی گروه جهادی با بیان اینکه بورسیه تحصیلی یک ساله به دانش آموزانی که در آزمون آنلاین پایان دوره حد نصاب لازم را کسب کنند اختصاص خواهد یافت، گفت: دانش آموزان منتخب طرح متناسب با توانمندی فرصت شرکت در دوره‌های آموزش مجازی دبیران برجسته کشوری را پیدا می کنند.

توان ادامه داد: دانش آموزان منتخب در این آزمون از حمایت‌های علمی و فرهنگی و حتی مادی گروه جهادی به مدت یک سال بهره مند می شوند.

وی در خصوص نحوه بهره‌مندی از کلاس‌های آموزشی طرح گفت: جهت عضویت با نصب پیامرسان ایتا و نوشتن عبارت «مدرسه خوب برای همه» در قسمت جستجو وارد کانال شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول