اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز ثبت‌نام شرکت در کارآزمایی واکسن کرونا انستیتو پاستور در بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: انستیتو پاستور ایران برای ثبت‌نام داوطلبان شرکت در سومین کارآزمایی بالینی واکسن تولید مشترک ایران و کوبا فراخوان داد.

آغاز ثبت‌نام شرکت در کارآزمایی واکسن کرونا انستیتو پاستور در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سید فرزاد جلالی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واکسن کرونای نوترکیب کنژوگه که توسط انستیتو فینلای کوبا و با مشارکت انستیتو پاستور ایران تولید شده است، اکنون بعد از گذراندن موفق فاز یک و دو، وارد فاز سوم کارآزمایی بالینی می‌شود تا پس از تایید نهایی، در انستیتو پاستور ایران نیز تولید و واکسیناسیون عمومی با آن آغاز شود. 

وی با اشاره به شرایط شرکت در این کارآزمایی، افزود: افراد ۱۸ تا ۸۰ سال که ساکن در شهرهای اصفهان، بابل، بندرعباس، زنجان، ساری، کرمان، همدان و یزد دارای سلامت عمومی و بیماری‌های زمینه‌ای کنترل شده هستند می‌توانند ثبت‌نام کنند.

جلالی اعلام کرد: افراد واجد صلاحیت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس اینترنتی https://www.pasteurcovac.ir مراجعه کنند و یا با شماره تماس ۳۵۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل تماس بگیرند.
 
گفتنی است؛ این مرحله از کارآزمایی بر روی ۲۴ هزار نفر از داوطلبان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول