اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شیعه و سنی گنبد در کنار هم در فعالیت‌های خیرخواهانه سهیم هستند/ توزیع ۴۶ هزار بسته معیشتی توسط نیکوکار گنبدی

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: خوشبختانه مردم اهل تسنن و تشیع این شهرستان با وحدت و همبستگی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداشته و در رزمایش «کمک‌های مومنانه» فعالیت‌های خوبی دارند.

شیعه و سنی گنبد در کنار هم در فعالیت‌های خیرخواهانه سهیم هستند/ توزیع  ۴۶ هزار بسته معیشتی توسط نیکوکار گنبدی

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، آخوند عبدالباسط نوریزاد  ظهر امروز در حاشیه توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی توسط نیکوکار گنبدی  اظهار کرد: خوشبختانه مردم اهل تسنن و تشیع شهرستان گنبدکاووس با وحدت و همبستگی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداشته و در رزمایش «کمک‌های مومنانه» فعالیت‌های خوبی دارند.
* نوریزاد: کارهای خیرخواهانه «حاج محمد شهرکی» بدون در نظر گرفتن قوم و مذهب خاص صورت می‌گیرد
وی تصریح کرد: «حاج محمد شهرکی» یکی از نیکوکاران کشوری و استانی ساکن در شهرستان گنبدکاووس بوده که کارهای خیرخواهانه وی بدون در نظر گرفتن قوم و مذهب خاص صورت می‌گیرد و بسته‌های معیشتی تهیه شده از طرف وی در همه بخش‌های شهرستان مانند منطقه اهل تسنن و تشیع توزیع می‌شود.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: موقعیت و شرایط کنونی جامعه به شکلی بوده که مردم ما درگیر مشکلات اقتصادی زیادی هستند و در این شرایط احسان و نیکوکاری که از سفارشات ائمه اطهار (س) بوده ضروری است.
 حجت‌الاسلام محمود ترابی اظهار کرد: امروز تنها افرادی که به عنوان نیکوکار و خیر در منطقه شناخته می‌شوند نباید در فعالیت‌های خیرخواهانه مشارکت کنند بلکه همه افراد در حد وسع خود می‌توانند در این امر خیر مشارکت کنند.
امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مسوولان و دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند در این رزمایش و رفع مشکلات مردم سهیم باشند.
*‌ کریمی: ۴۶ هزار بسته معیشتی توسط نیکوکار گنبدی در ایام کرونا بین نیازمندان گلستانی توزیع شده است
فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار کرد: «حاج محمد شهرکی» از زمان شیوع کرونا تاکنون در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های خیرخواهانه داشته و در سال گذشته نیز ۳۰ هزار بسته معیشتی توسط وی تهیه و توزیع شده است.
عبدالقدیر کریمی گفت: امروز نیز ۱۶ هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب و دیگر کالاهای اساسی توسط این نیکوکار تهیه که بین نیازمندان گلستانی توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: تاکنون ۴۶ هزار بسته معیشتی توسط این نیکوکار بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در سطح استان توزیع شده است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: امید داریم با کمک‌های خیرین در این حوزه بخشی از مشکلات اقتصادی نیازمندان رفع  شده و این عمل خیرخواهانه  قطعا سبب انسجام و صمیمیت بیشتر مردم اقوام و مذاهب مختلف می‌شود.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول