اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قیمت هر کیلو گل محمدی ۲۰ هزار تومان تعیین شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: بعد از شنیدن دغدغه‌های نمایندگان تولیدکننده‌های گل محمدی و گلاب‌گیران و با توافق انجام‌شده فی‌مابین آن‌ها قیمت خرید گل محمدی از کشاورزان به ازای هر کیلو ۲۰ هزار تومان تعیین شد.

قیمت هر کیلو  گل محمدی ۲۰ هزار تومان تعیین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسعود خاندایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار کشاورز در سطح شهرستان کاشان در حوزه کاشت گل محمدی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: میزان سطح زیر کشت گل محمدی در سطح شهرستان کاشان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان بابیان اینکه سالانه بیش از ۱۰ هزار تن گل محمدی در سطح شهرستان کاشان برداشت می‌شود، ابراز داشت: کاشان بالاترین رتبه را در سطح کشور در برداشت گل محمدی دارد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان گل محمدی تصریح کرد: با توجه به منویات رهبر انقلاب اسلامی در نام‌گذاری امسال در تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها جلسه‌ای با حضور نمایندگان تولیدکننده‌های گل محمدی و گلاب‌گیران در محل فرمانداری کاشان برای تعیین نرخ مصوب فروش گل محمدی برگزاری شد.

خاندایی با اشاره به اینکه این جلسه با حضور مسؤولان و مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، بیان داشت: بعد از شنیدن دغدغه‌های نمایندگان تولیدکننده‌های گل محمدی و گلاب‌گیران و با توافق انجام‌شده فی‌مابین آن‌ها قیمت خرید گل محمدی از کشاورزان به ازای هر کیلو ۲۰ هزار تومان تعیین شد.

وی افزود: قیمت مصوب شده ارشادی است که در راستای یکپارچه‌سازی قیمت‌ها و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و شاغلین در این حوزه تعیین‌شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول