اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ثبت‌نام کنندگان نهایی انتخابات شورای شهر در آذربایجان‌غربی به 1895 نفر رسید/ثبت‌نام 1700 نفر مرد و 195 نفر زن

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان‌غربی گفت: از یک هزار و ۸۹۵نفر ثبت‌نام کننده نهایی در انتخابات شوراهای شهر در آذربایجان‌غربی تعداد یک‌هزار و ۷۰۰ نفر مرد و ۱۹۵ نفر زن هستند.

ثبت‌نام کنندگان نهایی انتخابات شورای شهر در آذربایجان‌غربی به 1895 نفر رسید/ثبت‌نام 1700 نفر مرد و 195 نفر زن

به گزارش خبرگزاری فارس ارومیه و به نقل از روابط عمومی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان‌غربی، محمد میرزایی اظهار داشت: از یک هزار و ۸۹۵نفر ثبت‌نام کننده نهایی در انتخابات شوراهای شهر در استان تعداد یک‌هزار و ۷۰۰ نفر مرد و ۱۹۵ نفر زن هستند.

وی با اشاره به اینکه از ۲ هزار و پنج نفر ثبت‌نامی در انتخابات شوراهای شهر، یک هزار و ۸۹۵ نفر ثبت نام کننده نهایی است تصریح کرد: این تعداد ثبت‌نام کننده برای ۱۰۵ کرسی عضو اصلی شوراهای شهر آذربایجان‌غربی با هم رقابت خواهند کرد.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: هفت اردیبهشت، نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌های شورای اسلامی شهر به فرمانداری‌ها ارسال می‌شود تا نتیجه در اختیار نفرات ثبت‌نامی قرار گیرد.

میرزایی خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه نظر رسمی از طرف هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان انجام نشده است و تمام اخبار منتشر شده در فضای مجازی بر اساس حدس و گمان انتشار می‌یابد.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه با در نظر گرفتن وضعیت فعلی جامعه و برای ایجاد آرامش مطابق واقعیات و اعلان رسمی مراجع قانونی اخبار خود را منتشر کنند.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان‌غربی تاکید کرد: برای هیات‌های نظارت اصل و سرلوحه‌کاری بی‌طرفی است و اینکه داوطلب از چه طایفه و گروهی باشد و یا به کدام جناح سیاسی وابسته باشد، فرقی ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول