اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تعطیلی یک جایگاه CNG در رفسنجان/تنها یک جایگاه تأییدیه استاندارد دارد

رئیس اداره استاندارد شهرستان رفسنجان از تعطیلی یک جایگاه CNG در این شهرستان خبر داد و گفت: از ۱۳ جایگاه CNG در این شهرستان تنها یک جایگاه تأییدیه استاندارد اخذ کرده است.

تعطیلی یک جایگاه CNG در رفسنجان/تنها یک جایگاه تأییدیه استاندارد دارد

ناهید سربازپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: از بین ۱۳ جایگاه سوخت گاز CNG در رفسنجان تنها یک جایگاه که در شهر سرچشمه است تأییدیه استاندارد گرفته است.

رئیس اداره استاندارد شهرستان رفسنجان عنوان کرد: یک جایگاه با بازرسان همکاری نکرده و اصلا وارد فرآیند استانداردسازی نشده است و به اخطارهای متعدد استاندارد و شرکت نفت بی‌توجهی کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسؤول این جایگاه به احراز شرایط ایمن برای شهروندان اهمیت نداده است، به‌دلیل غیرایمن بودن جایگاه قطع گاز شد.

سربازپور خاطرنشان کرد: ۱۱ جایگاه دیگر پس از بازرسی و شناسایی نقاط خطر و بحرانی در حال رفع آن هستند که متعهد شده‌اند پس از مهلت مقرر شرایط استاندارد را کسب کنند.

وی یادآور شد: قطع انشعاب، پس از کسب مجوزهای لازم شهرستان و استان و با همکاری فرمانداری، شرکت نفت و شرکت گاز با اداره استاندارد صورت گرفته است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول