اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پارکینگ‌های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم افزایش می‌یابد

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ایجاد پارکینگ‌های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر با هدف ساماندهی و نظم‌بخشی انجام می‌شود.

پارکینگ‌های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قاسم طالبی با اشاره به اهمیت ایجاد و افزایش پارکینگ‌های ویژه موتورسیکلت در هسته مرکزی و نقاط پرتردد شهر، اظهار داشت: این طرح در راستای نظم‌بخشی و ساماندهی به وضعیت پارک موتورسیکلت‌ها انجام می‌گردد.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در طرح ایجاد پارکینگ‌های جدید، توجه به وضعیت نامطلوب قرارگیری موتورسیکلت‌ها بخصوص در ورودی اماکن زیارتی، تجاری، آموزشی، میادین و معابر اصلی مدنظر است، افزود: در این خصوص مستندسازی‌های خوبی صورت گرفته و در کمیته‌های تخصصی و فنی، محل‌های موردنظر بررسی و در خصوص ساماندهی و روان‌سازی تردد شهروندان و خودروهای عبوری تصمیم‌گیری می‌گردد.

طالبی با اشاره به افزایش ایمنی و کاهش آسیب به وسایل، تصریح کرد: باتوجه به گزارش‌های پلیس و همچنین شکایت‌های مالکین موتورسیکلت در خصوص سرقت و همچنین آسیب رسیدن به وسایل نقلیه آن‌ها، در این طرح شاهد کاهش این قبیل آمار بوده‌ایم.

وی ادامه داد: نقاط چندگانه‌ای در هسته مرکزی شناسایی و کارشناسان این حوزه بازدیدهای میدانی در این خصوص انجام داده‌اند که به‌زودی آماده‌سازی پارکینگ‌ها و انتخاب پیمانکار انجام و جهت استفاده در اختیار شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول