اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تقویت گمانه‌زنی‌ها درباره تعویق انتخابات فلسطین

مشاور رئیس تشکیلات خودگردان از احتمال تعویق در انتخابات فلسطین سخن گفت و رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، ارتش این رژیم برای احتمال تعویق انتخابات به حالت آماده‌باش در خواهد آمد.

تقویت گمانه‌زنی‌ها درباره تعویق انتخابات فلسطین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقامات فلسطینی اعلام کردند که در صورت به نتیجه نرسیدن تلاش‌های فلسطینی در سطح بین‌المللی برای اعمال فشار بر رژیم اسرائیل با هدف موافقت با برگزاری انتخابات در قدس، تشکیلات خودگردان برگزاری انتخابات را به تعویق خواهد انداخت.

«نبیل شعث» مشاور «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان در گفت‌وگو با «العربی الجدید» ضمن اعلام این موضوع، افزود: ما نمی‌‎خواهیم به هیچ دلیلی انتخابات را به تعویق بیندازیم اما از طرفی نمی‌خواهیم به اسرائیل اجازه دهیم که مانع از رأی دادن اهالی قدس (فلسطینی‌ها) در انتخابات شود و تنها دلیلی که می‌تواند ما را به سمت تعویق انتخابات سوق دهد، همین موضوع است.

این روزنامه در ادامه به نقل از منابع آگاه نوشت، تصمیم‌گیری درباره تعویق انتخابات یا عدم تعویق آن در نشست تشکیلات خودگردان که قرار است در ۲۶ یا ۲۷ آرویل برگزار شود، گرفته می‎‌شود.

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، اظهار داشت، تعویق انتخابات فلسطین به شدت وارد است و اگر قرار است این موضوع اتفاق بیفتد تا قبل از ۳۰ آوریل اعلام خواهد شد.

واللا: ارتش به حال آماده‌باش در خواهد آمد

روزنامه صهیونیستی «واللا» نوشت، ارتش این رژیم برای احتمال لغو انتخابات فلسطین آماده می‌شود و میزان آماده باش خود بویژه طی هفته آینده را بالا خواهد برد.

رئیس تشکیلات خودگردان اواخر دی‌ماه گذشته، موعد برگزاری انتخابات پارلمانی (مجلس قانونگذاری) پس از ۱۵ سال وقفه وانتخابات ریاستی پس از ۱۶ سال وقفه و انتخابات شورای ملی را تعیین کرد.

وی طی حکمی، تأکید کرد که انتخابات پارلمانی در تاریخ ۲۲ ماه مه ۲۰۲۱ (یکم خرداد ۱۴۰۰)، انتخابات ریاستی ۳۱ جولای ( ۹ مرداد ۱۴۰۰) و شورای ملی ۳۱ آگوست (۹ شهریور) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول