اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نقطه حادثه‌خیز مسیر داران به سه راهی نماگرد حذف می‌شود

فرماندار شهرستان فریدن گفت: طرح ساماندهی و چهارخطه کردن مسیر داران به سه راهی نماگرد با اعتبار یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

نقطه حادثه‌خیز مسیر داران به سه راهی نماگرد حذف می‌شود

 سید تقی معین‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن، با اشاره به کلنگ‌زنی طرح ساماندهی و چهار خطه کردن مسیر داران به سه راهی نماگرد اظهار کرد: این طرح در راستای ایمن‌سازی و حذف نقاط پرحادثه انجام خواهد شد و امید است با اجرای آن ایمنی ترددهای جاده‌ای افزایش و تصادفات کاهش یابد.

فرماندار فریدن با اشاره به جزئیات این طرح ادامه داد: مسیر اصلی تقریبا  هزار و ۵۰۰ متر و ۷۰۰ متر رمپ‌های است که در نظر گرفته شده است و هزینه‌های این طرح تقریبا یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: کلنگ‌زنی ساخت پل دسترسی به مزارع در کیلومتر ۳ جاده کمربندی داران- الیگودرز را نیز داشتیم که اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح تقریبا یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

معین‌الدینی همچنین در خصوص برخی طرح‌های نیمه کاره‌ای شهرستان فریدن افزود: بخش اول زیرگذر روستای نهرخلج با ۸ میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده و تاکنون برای پل زیرگذر روستای درختک ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و برای تکمیل به ۵ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

انتهای پیام/۳۲۱۲/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول