اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آشوری: سردار حجازی استحکام بخش اندیشه مقاومت در منطقه بود

نماینده مردم بندرعباس گفت: سردار حجازی در استحکام بخشی به اندیشه مقاومت در منطقه نقشی کلیدی ایفا کرد و اکنون روح بلند او همنشین با تمامی مجاهدان عرصه مقاومت و بخصوص حاج قاسم سلیمانی است.

آشوری: سردار حجازی استحکام بخش اندیشه مقاومت در منطقه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و نقش این شهید و سپاه قدس در بسط و توسعه اندیشه مقاومت در منطقه و جهان، عنوان کرد: شهید بزرگوار سردار حجازی نیز که روح بلند ایشان به صف مجاهدان راه خدا پیوست، نیز در این راه نقشی کلیدی و موثر ایفا کرد و نام او همیشه با نام مقاومت در منطقه عجین بود.

وی عنوان داشت: همه شهدای مقاومت بخصوص فرماندهان این طریقت الهی و امنیت بخش در مسیر عزت و سربلندی ایران اسلامی عزیز گام برداشتند و اکنون استقلال و اقتدار ایران در منطقه و نقش جهانی او در معادلات متعدد سیاسی و اقتصادی، مرهون امنیت فراگیری است که بواسطه این اراده استوار پدید آمده است.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت همچنین بیان کرد: سردار حجازی در استحکام بخشی به اندیشه مقاومت در منطقه نیز نقشی موثر و ممتاز ایفا کرد و همراهی مداوم او در رکاب شهید سلیمانی همواره در تبعیت از ولایت و تحقق منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی زبانزد خاص و عام بود.

آشوری همچنین تصریح کرد: مقاومت بواسطه اندیشه عاشورایی و حرکت الهی سرداران بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی و شهید خرازی و دیگر فرماندهان شهید به یک مکتب الهام بخش تبدیل شده و راه این شهیدان با قدرت و قوام ویژه‌ای تداوم خواهد یافت و دشمن از جوشش مداوم این حرکت عظیم سخت بیم‌ناک است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول