اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پلمب 39 واحد صنفی ناقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: از ابتدای طرح تا کنون 39 واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

پلمب 39 واحد صنفی ناقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در ابهر

محمد مهدیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سلامت مردم همچون امنیت مردم در اولویت پلیس قرار دارد و پلیس در کنار کادر درمان و ... در خط اول تامین سلامت مردم قرار دارد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ابهر با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و به منظور پیشگیری، مقابله و قطع زنجیره ویروس کرونا با همکاری اتاق اصناف و شبکه بهداشت، از ابتدای طرح تاکنون از 7 هزار و 420 واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.
وی با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی مشاغل گروه 2، 3 و 4 در شهرهای قرمز، بیان داشت: در این طرح پس از ارزیابی‌های لازم، 39 واحد صنفی به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی پلمب و 2 هزار و 822 مورد نیز به متصدیان واحد صنفی دیگر تذکر لسانی داده شد.
مهدیخانی ادامه داد: پلیس در رابطه با امنیت و سلامت جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و طرح‌های کنترل اصناف با توجه به همه‌گیری ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان با جدیت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف پلیس نظارت و کنترل مقررات بهداشتی از سوی واحدهای صنفی و اماکن است، گفت: در همین راستا نیز ماموران پلیس اماکن با هماهنگی و همراهی تیم‌های وزارت بهداشت و ... اقدام به بازدید از صنوف کرده و با تخلفات بر حسب دستور قضایی برخورد می‌کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: همزمان گزارشات وزارت بهداشت حاکی از کم شدن نسبی میزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای عمومی است که از مردم درخواست داریم، هرگونه عدم رعایت پروتکل‌ها و مقررات بهداشتی از سوی صنوف را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول