اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افزایش ۴۳ درصدی عرضه نفتگاز یورو ۴ در کردستان

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از افزایش ۴۳ درصدی عرضه نفتگاز یورو ۴ در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

افزایش ۴۳ درصدی عرضه نفتگاز یورو ۴ در کردستان

اکبر رشیدنژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: سال۹۹ بیش از ۱۱۴ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۴ در استان توزیع و مصرف شده است که این میزان مصرف نسبت به سال ۹۸ بارشد ۴۳ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته برای افزایش جذب سهمیه نفتگاز یورو در منطقه افزود: این میزان نفتگاز یورو ۴توزیعی ۵۲ درصد از نفتگاز مصرفی ناوگان حمل ونقل استان را شامل می‌شود که افزایش راندمان سوخت خودروها و همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل، از مزایای استفاده از این فرآورده است.

این مقام مسئول از مصرف روزانه ۳۱۶ هزار لیتری نفتگاز یورو ۴ در استان خبرداد واظهارکرد: هم‌اکنون از ۴۲ باب جایگاه عرضه نفتگاز استان در ۲۰ جایگاه نفتگاز یورو عرضه می‌شود.

وی اقدامات منطقه را در راستای افزایش تعداد جایگاههای عرضه نفتگازیورو ۴ در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، تحقق حقوق شهروندی و حفاظت از محیط زیست عنوان کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول