اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توسعە بخش حمل و نقل در کردستان ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: توسعە بخش حمل و نقل از مهم‌ترین اولویت‌های استان کردستان است.

توسعە بخش حمل و نقل در کردستان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان، اظهار کرد: از سال ۹۶ به بعد توجه بسیار زیادی به توسعه راه‌های استان و بخش حمل و نقل صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ما به نسبت میانگین کشوری کمترین برخورداری را در بخش راه آسفالته روستایی، بزرگراهی و راه اصلی داریم و جبران این کاستی‌ها نیازمند تلاش مضاعف است.

معاون عمرانی استاندار کردستان به اولویت بندی‌های انجام شده در بخش راه و حمل و نقل استان نیز اشاره کرد و گفت: اتمام راه سنندج به مریوان، راه آهن، گردنه صلوات‌آباد سنندج، فرودگاه سقز، راه کامیاران به مریوان و بیجار به همدان جزو اولویت‌های تعریف شده بوده که این پروژه‌ها به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

ملکی اظهار کرد: کار در حوزه راه و شهرسازی و توسعه راه‌ها نیازمند یک کار جمعی است و عموما تک روی نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

وی افزود: از سال ۹۶ به بعد برای ارتقاء شاخص‌های حمل و نقل استان بسیار تلاش کرده و توانسته اعتبارات بسیار مناسبی را برای هزینه کردن در پروژه‌ها دریافت کند که بسیار جای قدردانی است.

معاون عمرانی استاندار کردستان اضافە کرد: بخش حمل و نقل استان با توجە بە میزان عقب ماندگی‌ها کمکان برای ما در اولویت قرار دارد و همە تلاش خود را برای رفع موانع بکار خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ عرفان مرادی با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی کردستان شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول