اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مهدی‌شهر؛ در وضع قرمز کرونایی/ برگزاری هرگونه تجمع ممنوع

فرماندار مهدی‌شهر با بیان اینکه این شهرستان از نظر رنگ‌بندی در وضع قرمز کرونایی قرار گرفت، گفت: برگزاری هرگونه تجمع مطلقاً ممنوع است.

مهدی‌شهر؛ در وضع قرمز کرونایی/ برگزاری هرگونه تجمع ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، عبدالرضا میقانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به رنگ‌بندی کرونایی، شهرستان مهدی‌شهر در وضع قرمز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنان برگزاری هرگونه تجمع ازجمله مراسم عروسی و یا مراسم ترحیم و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی که موجب تجمع مردم شود، مطلقاً ممنوع است.

فرماندار مهدی‌شهر ادامه داد: در صورت برگزاری هرگونه مراسم عقد و عروسی در تالارها برخورد قاطع صورت می‌گیرد و تالار متخلف پلمب و مسؤول تالار به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

تشدید نظارت بر تعطیلی مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴

میقانی بیان کرد: مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴ در شهرستان مهدی‌شهر تعطیل می‌شوند و هیأت بازرسی ستاد کرونا نظارت شدیدتری بر این تعطیلی‌ها اعمال خواهند کرد.

وی عنوان کرد: از مردم خواهشمندیم بیش از پیش از هرگونه رفت و آمد خانوادگی خودداری کنند و تا حد امکان در منازل خود حضور داشته باشند، پروتکل‌های بهداشتی را بیش از گذشته جدی بگیرند و رعایت کنند.

فرماندار مهدی‌شهر تصریح کرد: برگزاری مراسم مذهبی و نماز جماعت و همچنین نماز جمعه در مساجد و حسینیه‌های این شهرستان ممنوع خواهد بود.

میقانی گفت: نیروی انتظامی با همکاری اداره میراث فرهنگی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کسانی که اقدام به اجاره دادن واحدهای مسکونی غیرمجاز به مسافران می‌کنند را شناسایی کرده و به مراجع قضایی معرفی کنند.

مراکز اقامتی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

وی افزود: مراکز اقامتی و هتل‌های مجاز نیز در حد امکان از پذیرش مهمان و مسافر خودداری کرده و بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار مهدی‌شهر ادامه داد: همچنین نظارت بر رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا تشدید شود و تنها ارائه غذا به‌صورت بیرون‌بر در این شهرستان مجاز است و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

میقانی بیان کرد: از همه مردم شهرستان مهدی‌شهر خواهشمندم از زدن ماسک غافل نشوند و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام بیشتری قرار دهند.

وی عنوان کرد: همچنین از صاحبان مشاغل ضمن عذرخواهی بابت تعطیلی‌های پیش رو خواهشمندم نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم با همدلی بین مردم آمار شیوع کرونا را در شهرستان مهدی‌شهر به حداقل برسانیم.

رفت و آمدهای خانوادگی قطع شود

فرماندار مهدی‌شهر اظهار کرد: مردم رفت و آمدهای خانوادگی را به‌طور کامل قطع کنند و ادای فریضه‌های ماه مبارک رمضان را در خانه‌های خود و از طریق فضای مجازی و رسانه‌های رسمی همانند صدا وسیما ملی دنبال کنند.

میقانی خاطرنشان کرد: امید داریم مردم شهرستان مهدی‌شهر در این ماه مبارک با دعاهای خود همه دست‌اندرکاران به‌خصوص کادر درمان را در جهت مبارزه با ویروس کرونا یاری کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول