اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع 6470 وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 6 هزار و470 وعده غذای گرم میان نیازمندان استان توزیع شده است.

توزیع 6470 وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 6 هزار و470 وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مرحله سوم پویش ایران همدل ـ اطعام مهدوی با هدف رفع بخشی از نیازهای اقتصادی مردم استان در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شده که در این مرحله بسته‌های مواد غذایی، غذای گرم و افطاری ساده تهیه و به دست نیازمندان می‌رسد.

وی با بیان اینکه امسال تعداد آشپزخانه‌های مهدوی به 63 عدد افزایش یافته است، افزود: آشپزخانه‌های مهدوی توسط مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و ادارات کمیته امداد در سراسر استان راه‌اندازی شده‌ که در طول 6 روز اول ماه مبارک رمضان، 6 هزار و 470 وعده غذای گرم در این آشپزخانه‌ها پخت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میان نیازمندان توزیع شده است. 

ملک‌پور با اشاره به توزیع افطاری ساده توسط مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و ادارات کمیته امداد در سراسر استان، اضافه کرد: همچنین در طول این مدت 640 افطاری ساده به دست نیازمندان رسیده است.

وی عنوان کرد: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 2 هزار و 889 بسته مواد غذایی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، حبوبات و پروتئین تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 295 نیروی داوطلب و امدادی در این آشپزخانه‌ها، گفت: تمامی آشپزخانه‌ها به‌صورت مرتب ضدعفونی و تمامی نکات بهداشتی نیز در طول مراحل پخت غذا رعایت می‌شود.

وی گفت: ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران هستند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول