اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مرگ جوان ۲۰ ساله گرمساری بر اثر واژگونی موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت و مرگ در دم راکب ۲۰ ساله آن در این شهرستان خبر داد.

مرگ جوان ۲۰ ساله گرمساری بر اثر واژگونی موتورسیکلت

غلامحسین عرب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمسار اظهار کرد: با دریافت خبر وقوع سانحه رانندگی، مأموران پاسگاه انتظامی کردوان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه یک دستگاه موتورسیکلت در ابتدای روستای محمدآباد شهرستان گرمسار واژگون شده بود که متأسفانه راکب ۲۰ ساله آن بر اثر شدت برخورد و استفاده نکردن از کلاه ایمنی در دم جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار، ناتوانایی راکب در کنترل موتورسیکلت را علت بروز این واژگونی اعلام و به موتورسیکلت‌سواران توصیه کرد تا ضمن رعایت سرعت مطمئنه، برای کاهش صدمات و لطمه‌ها از کلاه ایمنی استفاده کنند.

مخدوش کردن پلاک خودرو جریمه دارد

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز اظهار کرد: رانندگانی که اقدام به پوشش پلاک خودروی خود از طریق پوشاندن یا گذاشتن کاور، ماسک، کاغذ و برچسب می‌کنند و قصد تردد در مناطق طرح ترافیک یا تردد در ساعات منع تردد شبانه را داشته باشند، برابر مقررات علاوه بر اعمال قانون به مبلغ ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان، برای ورود غیرمجاز به محدوده نیز جریمه و در کنار آن به دلیل ارتکاب جرم به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

هنگام خرید موتورسیکلت حواستان را جمع کنید

حسن رستمیان با اشاره به خرید و فروش موتورسیکلت بیان کرد: افراد باید از خرید موتورسیکلت بدون انتقال سند یا به‌اصطلاح سوئیچی خودداری کنند و به‌هیچ‌وجه موتورهای قولنامه‌ای و فاقد پلاک را خریداری نکنند.

وی افزود: موتورسیکلت بدون سند برای پلیس حکم مال مسروقه را دارد و راکب آن به‌عنوان متهم دستگیر می‌شود و درصورتی‌که فرد نتواند ثابت کند این موتور را خریداری کرده، مطمئناً بازداشت می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: هرگونه خرید و فروش موتورسیکلت باید از طریق فروشگاه‌های معتبر و رسمی صورت گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول