اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پیام ماندگار سردار حجازی/ پس از ۲۰ سال زمینه اخراج آمریکا از غرب آسیا فراهم شده است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سردار حجازی در عرصه‌های خدمت به مردم با سازماندهی بسیج ۲۰ میلیونی، با راه‌اندازی بسیج سازندگی و با کمک به شکل‌گیری قرارگاه محرومیت‌زدایی در سپاه پاسداران یک پیام الهام‌بخش و ماندگاری برای جوانان بسیجی و پاسدار به یادگار گذاشت .

قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پیام ماندگار سردار حجازی/ پس از ۲۰ سال زمینه اخراج آمریکا از غرب آسیا فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار یحیی رحیم‌صفوی صبح امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار حجازی اظهار داشت: جوانان عزیز و همشهریان، ملت‌های بزرگ و متمدن در جهان عناصری هویت‌بخش در اختیار دارند که شناسنامه آن ملت و ترسیم کننده افق‌های تمدن‌ساز آینده آن ملت هستند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: ۲۳ هزار شهید استان اصفهان و شهدای ایران و شهدای مدافع حرم، نماد و نمایشگر هویت انقلاب اسلامی و ملت‌های بزرگ مسلمان منطقه و ملت‌های تمدن‌ساز هستند.

وی بیان کرد: شهیدانی همچون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سردار حجازی، حاج حسین خرازی، حاج عبداله میثمی و حاج احمد کاظمی، خالق و آفرینش‌گر و زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی با مرکزیت انقلاب اسلامی و افکار و اندیشه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در قرن حاضر هستند.

رحیم‌صفوی با بیان اینکه محصول دفاع مقدس شکل‌گیری جبهه مقاومت، از لبنان و سوریه از دریای مدیترانه تا یمن و دریای سرخ و اقیانوس هند و خلیج فارس شده است، گفت: نیروی قدس سپاه و شهیدان مدافع حرم و شهیدانی همچون سردار حجازی دفاع و امنیت عمیق از کشورمان ایران و منافع منطقه‌ای و ملی ایران را در مقابل تهدیداتی از رژیم صهیونیستی و آمریکا و عوامل دست‌ساز آن‌ها همچون داعشی‌‎ها شکل دادند و در شکست توطئه‌های آمریکایی‌ها برای شکل‌گیری خاورمیانه جدید و شکست داعشی‌ها نقش اساسی را داشتند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مدافعان حرم و جبهه مقاومت بنای مقاومت در منطقه را مستحکم ساختند، تصریح کرد: خون شهید حجازی و قاسم سلیمانی و مدافعان حرم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان منطقه‌ای و همکاران آمریکا و صهیونیست را در منطقه همه را باطل و خنثی کرد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سردار حجازی در عرصه‌های خدمت به مردم با سازماندهی بسیج ۲۰ میلیونی و با راه‌اندازی بسیج سازندگی و با کمک به شکل‌گیری قرارگاه محرومیت‌زدایی در سپاه پاسداران یک پیام الهام‌بخش و ماندگاری برای جوانان بسیجی و پاسدار به یادگار گذاشت که می‌تواند الگویی برای کمک به دولت‌ها برای رفع محرومیت‌ها در سراسر کشور باشد.

وی افزود: درسی که شهیدانی همچون حجازی و قاسم سلیمانی به جوانان امروز ایران و جبهه مقاومت آموختند، این است که در جهان امروز و در مقابل استکبار جهانی باید مقتدر، مستقل و متکی به عوامل و مؤلفه‌های قدرت ملت‌های خودمان باشیم.

صفوی اضافه کرد: سال‌ها است که ملت‌های مظلوم لبنان، عراق، سوریه، افغانستان و فلسطین در مقابل اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی و عوامل آن‌ها ایستاده‌اند و خون شهیدان افغانستانی و عراقی پس از ۲۰ سال با حول و قوه الهی با تأسی از روحیه مقاومت و الگو گرفتن از جبهه مقاومت و حضور نیروهای مردمی به زودی سبب اخراج آمریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا خواهد شد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: به فضل الهی و عنایات ۱۴ معصوم و به ویژه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و امام زمان (عج) صاحب انقلاب اسلامی و به برکت صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران و با رهبری‌های خردمندانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و به حول قوه الهی و حضور مردم در صحنه و پیوستگی و انسجام ملت و حکومت، از وضعیت نامطلوب فعلی عبور خواهیم کرد و سال‌های رونق اقتصادی و گشایش در زندگی مردم و رسیدن به وضعیت مطلوب و قابل قبول برای عموم مردم و ساختن ایرانی مستقل، آباد و آزاد و الگو برای تمامی ملت‌های اسلامی فرا خواهید رسید.

وی با تقدیر از مردم اصفهان، بسیجیان، خانواده ۲۳ هزار شهید استان اصفهان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند با شهادت این سرداران بزرگ، جوانان برومند و شجاع دیگری این پرچم را با قدرت و صلابت بیشتر به دست خواهند گرفت.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۳۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول