اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

داندانپزشک قلابی در سقز دستگیر شد/کشف 1000 حلب روغن خوراکی قاچاق در بانه

فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی و پلمپ کلینیک دندانپزشکی فاقد مجوز، که اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی می‌کرد توسط ماموران انتظامی شهرستان سقز خبر داد.

داندانپزشک قلابی در سقز دستگیر شد/کشف 1000 حلب روغن خوراکی قاچاق در بانه

سردارعلی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان دهگلانی مبنی بر سرقت وسایل داخل خودرو، موضوع شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای پلیسی و همچنین کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار و گشت زنی در محدوده‌های سرقت در ساعات پیک وقوع جرایم، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار وسایل داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و تحقیقات تخصصی صورت گرفته در نهایت وی به 25 فقره سرقت وسایل داخل خودرو در دهگلان و محدوه اطراف شهر اعتراف کرد.

سردار آزادی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف 1000 حلب روغن خوراکی قاچاق در بانه 

وی در از کشف یک هزار حلب روغن جامد 5 کیلویی به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران ایستگاه بازرسی سبدلو، حین کنترل خودروهای عبوری محور سقز به بانه به یک دستگاه کامیون ایسوزو مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه ارزش روغن‌های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

آزادی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس، گفت: تلاش پلیس به منظور مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با سودجویان در این زمینه برخورد قاطعانه خواهد شد.

پلمپ کلینیک دندانپزشکی فاقد مجوز توسط پلیس سقز 

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس اداره اماکن عمومی انتظامی شهرستان سقز مبنی بر فعالیت یک واحدکلینیک دندانپزشکی فاقد مجوز و غیرمجاز که اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان که سریعا  موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

آزادی افزود: در بررسی‌های ماموران پلیس و شناسایی محل مذکور مشخص شد که فردی تحت عنوان دکتر دندانپزشک فاقد مدرک اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی کرده و فاقد مجوز و پروانه فعالیت پزشکی است که پس از بررسی صحت و سقم موضوع و انجام هماهنگی‌های قضائی عوامل این یگان به محل مورد نظر عزیمت و در بررسی‌های اولیه مشاهده شد نامبرده فاقد هرگونه مدارک و مجوز فعالیت بوده و در محل فوق در حال فعالیت است.

وی افزود: ماموران پلیس اماکن عمومی شهرستان سقز با هماهنگی قضائی، یک نفر متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی، وی را  دستگیر و واحد مذکور نیز پلمپ شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول