اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طرح افطاری ساده در زنجان اجرایی می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور کمک به نیازمندان طرح افطاری ساده در زنجان اجرایی می‌شود.

طرح افطاری ساده در زنجان اجرایی می‌شود

هدایت صفری امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در کنار اجرای طرح اطعام مهدوی به منظور تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری، طرح افطاری ساده با هدف بسترسازی برای مشارکت بیشتر خیران زنجانی در رزمایش ایران همدل و بهره‌گیری همگانی از فیض خدمت به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی این نهاد در ماه مبارک رمضان، گفت: تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی از محل مشارکت و مساعدت خیران در قالب رزمایش ایران همدل و طرح اطعام مهدوی از برنامه‌های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان‌ اضافه کرد: در کنار اجرای طرح اطعام مهدوی که با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های مددجوی کمیته امداد استان زنجان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، طرح افطاری ساده با هدف بسترسازی برای مشارکت بیشتر خیران زنجانی در رزمایش ایران همدل و بهره‌گیری همگانی از فیض خدمت به نیازمندان در ماه مبارک رمضان از برنامه‌های دیگر کمیته امداد استان زنجان در این ماه پر خیر و برکت است.

صفری ادامه داد: خیران زنجانی می‌توانند با مشارکت در طرح افطاری ساده و اعلام آمادگی و اهدای بسته‌های افطاری ساده یا معادل ریالی آن به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان در اطعام نیازمندان و خانواده‌های مورد حمایت این نهاد سهیم شده و از فیوضات معنوی این عمل خداپسندانه در ایام ماه مبارک رمضان بهره‌مند شود.

وی در ادامه به همکاری 24 هزار خیر با کمیته امداد اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد استان زنجان در جاری کردن فضای همدلی و کمک مومنانه به اقشار نیازمند به ویژه ترویج فرهنگ علوی، فاطمی و حسینی در حوزه یتیم نوازی، اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است.

وی با اشاره به اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین، خیران با حمایت مادی و معنوی مستمر و ماهیانه، بخشی از هزینه‌های فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد را متقبل می‌شوند، افزود: بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار خیر نیک اندیش در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی از بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را بر عهده دارند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان می‌توانند به صورت مستمر از وضعیت و شرایط فرزند معنوی خود آگاه شوند، افزود: یکی از برنامه‌های کمیته امداد استان زنجان در ارتقای آگاهی و شناخت حامیان تحت حمایت از وضعیت و شرایط فرزندان معنوی خود ارائه گزارشات مستمر از سوی کارشناسان اکرام ایتام و محسنین این نهاد به حامیان است که در این راستا خیرین 492 هزار ارتباط با ایتام داشته‌اند.
انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول