اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استفاده 99 درصدی از ماسک توسط شهروندان ابرکوه

رئیس ستاد مقابله با کرونا در ابرکوه گفت: در پی تشکیل چهار تیم جهت گشت‌های مشترک مقابله با کرونا و رصد اصناف، بانک‌ها، ادارات و ... 99 درصد شهروندان ابرکوه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده می‌کنند.

استفاده 99 درصدی از ماسک توسط شهروندان ابرکوه

محمدحسین امامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، اظهار کرد: پیرو تشکیل جلسه فوق‌العاده مقابله با کرونا در تاریخ 27 فروردین‌ماه و فعال شدن و گشت‌های مشترک مقابله با کرونا، چهار تیم نظارتی برای رصد اصناف، بانک‌ها، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خدمات رسان و ... در دو نوبت صبح و عصر برای کل شهرستان فعال شدند.

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: این تیم‌ها متشکل از نمایندگان دادستان، اداره صمت، اتاق اصناف، بهداشت و درمان، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و نماینده فرماندار اولین گشت عملیاتی، بازدارند و هشدار دهنده را از ساعت ۱۰ صبح تا اذان ظهر انجام داده و در خاتمه وضعیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مثبت ارزیابی کرده و درصد استفاده از ماسک را ۹۹ درصد اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: این گشت‌ها در بخش‌های بهمن و مرکزی و همچنین شهرهای ابرکوه و مهردشت به صورت مستمر ادامه خواهد داشت؛ چراکه هرگونه بی‌توجهی به دستورالعمل‌ها عواقبی ناگوار و جبران‌ناپذیر را در پی خواهد داشت و خانواده‌ها را زنجیر وار درگیر کرونا می‌کند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا همچنین از اعمال جریمه برای تردد در خیابان‌ها بعد از ساعت ۲۱ خبر داد و اذعان کرد: شهروندان حتی‌الامکان از رفت‌وآمدهای غیرضروری خودداری و در موارد اضطراری، مدارک دال بر لزوم تردد داخل شهری را به همراه داشته باشید.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول