اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت شبانه در گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری فردی که نیمه‌های شب با به صدا در آوردن آژیر ممتد و هشدار به مردم مبنی بر ترک منازل خود به دلیل وقوع زلزله باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی یکی از محله های این شهر شده بود خبر داد.

دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت شبانه در گلپایگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی سبحانی اظهار داشت: در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر اینکه نیمه‌های شب مرد جوانی با به صدا در آوردن آژیر ممتد و هشدار دبه مردم مبنی بر وقوع زلزله و ترک کردن شهروندان از منازل خود ، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی یکی از محله پ‌های شهرستان شده بود موضوع شناسایی و دستگیری فرد مذکور  در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان افزود:  پس از یک سری اقدامات علمی و پلیسی و تحقیقات گسترده توسط ماموران سرانجام عامل اصلی این اقدام شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه فرد دستگیر شده دارای اختلالات روحی و روانی بوده و به صورت مجردی در منزل شخصی در همان محله زندگی می کند از همکاری صمیمانه مردم با پلیس قدردانی کرد و اظهار داشت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول