اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیش‌بینی راه‌های ارتباط مردمی با هیأت بازرسی انتخابات سمنان

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: پیش‌بینی راه‌های ارتباط مردمی با این هیأت در حال انجام است و هم‌استانی‌ها می‌توانند در قالب پیامک، تماس صوتی و فضای مجازی با ما در ارتباط باشند.

پیش‌بینی راه‌های ارتباط مردمی با هیأت بازرسی انتخابات سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الله ولی‌پوری‌اصلانی عصر امروز در نشست مشترک اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان و شهرستان‌ها در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: اطلاعات اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان در سامانه جامع انتخابات ثبت و احکام اعضای این هیأت در بخش شهرستانی و استانی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری سه دوره آموزشی هیأت بازرسی انتخابات به‌صورت ویدئوکنفرانسی در هفته‌های گذشته انجام شد، ادامه داد: تنظیم مکاتبات دقیق از فرآیند هیأت بازرسی انتخابات در هیأت‌های بازرسی شهرستانی انجام شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان بیان کرد: تاکنون دو جلسه هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان سمنان برگزار شد که این جلسات ۱۴ مصوبه داشته و تاکنون بیش از ۹۰ درصد این مصوبات عملیاتی شد.

ولی‌پوری‌اصلانی افزود: در اجرای قوانین و مستندسازی عملکرد هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان اهتمام ویژه‌ای از سوی اعضای این هیأت صورت گیرد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی راه‌های ارتباط مردمی با هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان در حال انجام است و در قالب‌های مختلف مانند پیامک، تماس صوتی و فضای مجازی هم‌استانی‌ها می‌توانند با این هیأت در ارتباط باشند.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان عنوان کرد: قانون‌خوانی در ارتباط با عملکرد هیأت بازرسی انتخابات در دستور کار اعضای هیأت شهرستانی و استانی قرار دارد.

گزارش هیأت‌های شهرستانی به‌موقع ارسال شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان نیز در این جلسه گفت: گزارش و فرآیند انجام امور اعضای هیأت‌های شهرستانی بازرسی انتخابات استان سمنان به‌موقع و بر اساس چارچوب‌های تعیین‌شده به دبیرخانه ارسال شود.

منوچهر فخری افزود: افراد متخصص در هیأت بازرسی همانند دیگر بخش‌های ستاد انتخابات استان سمنان پیگیر امور هستند و در چارچوب‌های تعریف‌شده و با دقت، اعضای هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان سمنان فعالیت و وظایف را پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و ستادی که در هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان فعالیت دارند کار در این هیأت را فرعی و حاشیه‌ای تلقی نکنند و با جدیت به انجام امور بپردازند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: هیأت بازرسی یکی از ارکان اصلی ستاد انتخابات است و اعضای این هیأت بدون حب و بغض وظایف خود را انجام دهند.

فخری با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸، هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان رتبه دوم کشور را کسب کرد، گفت: باید با تمام توان در انتخابات پیش رو برای ارتقاء جایگاه این هیأت تلاش شود.

وی ادامه داد: گزارش‌های هیأت‌های بازرسی در بخش شهرستانی به‌موقع به دبیرخانه ارسال شود و تمام تلاش اعضای این هیأت در چارچوب قانون باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: قانون‌خوانی با جدیت از سوی اعضای هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان سمنان دنبال شود.

مشوق‌های قانونی برای هیأت بازرسی در نظر گرفته شود 

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: با تیم خوبی که در هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان تشکیل شده، برنامه‌های این هیأت در چارچوب قانون در حال انجام است.

حسن سعدالدین افزود: پیشنهاد می‌شود با توجه به شرایط کرونا، اعضای هیأت بازرسی در قالب دو یا چند شیفت در زمان اخذ رأی‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت کنند.

وی تأکید کرد: برای انجام مطلوب‌تر امور هیأت بازرسی انتخابات، مشوق‌هایی قانونی برای اعضای این هیأت در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول