اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

موفقیت پاس با همدلی رقم می‌خورد/ شکست شهرداری بَم سخت بود

سرمربی تیم پاس همدان با اشاره به اینکه موفقیت پاس با همدلی رقم می‌خورد گفت: موفقیت پاس با همدلی و اتحاد رقم می‌خورد.

موفقیت پاس با همدلی رقم می‌خورد/ شکست شهرداری بَم سخت بود

علی قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان، با اشاره به اینکه از قبل پیش‌بینی یک بازی سخت را در برابر تیم شهرداری بم می‌کردم، اظهار کرد: همیشه بازی در برابر تیم‌های انتهای جدول بسیار سخت است؛ چون تیمی که در این جایگاه قرار دارد هر اقدامی انجام می‌دهد تا از منطقه سقوط دور شود.

وی افزود: تیم شهرداری بم تیم منسجم و خوبی بود؛ نشان به این نشان که این تیم در پنج بازی قبلی خود تنها یک باخت آن هم در برابر تیم صدرنشین مس شهربابک داشت.

سرمربی تیم پاس همدان با اشاره به اینکه بازیکنان ما در این دیدار همه تلاش خود را کردند و از خود غیرت نشان دادند و خدا هم مزد تلاششان را دارد گفت: از قبل از بازی نیروی زمینی که مسئولیت فنی پاس را برعهده گرفتم با توجه به جایگاه تیم و مشکلات وقت، کار بسیار سختی پیش‌ رو داشتیم و در منطقه سقوط بودیم.

وی عنوان کرد: در آن زمان تنها قولی که دادم حفظ امتیاز پاس در لیگ ۲ بود، که با لطف خدا و با کسب هفت امتیاز از سه بازی کمی از منطقه خطر دور شدیم.

قربانی با بیان اینکه همچنان خطر در کمین است و اگر کمی اهمال کنیم روند رو به رشد خود را از دست می‌دهیم تاکید کرد: از هواداران عزیز عاجزانه خواهش می‌کنم به هیچ موضوع و مسئله‌ای جز پاس فکر نکنند.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت محصول همدلی است و اگر اتحاد نباشد پیروزی حاصل نخواهد شد تصریح کرد: در حال حاضر از هواداران و مدیرعامل و کادرفنی و بازیکنان گرفته تا تدارکات و پزشک و مدیر اجرایی تیم همدل و متحد هستند و هیچ چیز نباید این اتحاد را برهم بزند.

سرمربی تیم پاس همدان با تاکید بر اینکه از هواداران درخواست می‌کنم مثل همیشه در مسیر حمایت از تیم پاس بمانند اظهار کرد: در حال حاضر که تیم در مسیر خوبی قرار گرفته است نیازمند حمایت مسئولان هستیم.

وی افزود: در مصاحبه قبل از بازی این موارد را ذکر نکردم که مبادا حمل بر بهانه‌جویی شود، اما تیم پاس با مشکلات پیش‌پا افتاده‌ای مانند نداشتن مکان برای صرف شام و ناهار در اردو مواجه است که اگر این مسائل حل نشود بی‌تردید پاس از مسیر روبه رشد خود خارج خواهد شد.

قربانی با قدردانی از همه افرادی که از تیم پاس حمایت می‌کنند گفت: اگر این همدلی و اتحاد باقی بماند و تقویت شود و مسئولان مشکلات موجود را حل کنند با کمک خداوند اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول