اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برنامه منافقین برای ایجاد تنش بین استان‌ها/ مردم اصفهان و چهارمحال و بختیاری اجازه سوءاستفاده نمی‌دهند

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس با بیان اینکه استانداران باید مدیریت بهره‌برداری آب را اصلاح کنند، گفت: برهم زدن برادری و حسن همجواری 2 استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان در دستور کار ضد انقلاب و منافقین است.

برنامه منافقین برای ایجاد تنش بین استان‌ها/ مردم اصفهان و چهارمحال و بختیاری اجازه سوءاستفاده نمی‌دهند

احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح آب رسانی بن-بروجن پروژه قانونی و مصوبه 2‌ دولت است که از سال ۸۶ شروع و تا به امروز نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طبق مصوبه شورای امنیت کشور باید امنیت این پروژه در منطقه آبگیر برقرار شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه تعدادی از اراذل و اوباش با حمله به کارگاه، خودرو پیمانکار را آتش زدند که مطمئنم این اراذل ربطی به مردم متدین، شهیدپرور و متمدن اصفهان ندارند.

وی خاطرنشان کرد: برخی سعی دارند حسن همجواری بین 2 استان را تحت‌الشعاع قرار داده و پخش برخی از اعتراضات در شبکه‌های ضدانقلاب نشان می‌دهد که سازمان منافقین برنامه‌ریزی کرده است تا برادری و حسن همجواری 2 استان را بهم بزند.

عوامل حمله به کارگاه پروژه بن_بروجن تحت ماموریت نیروهای ضد انقلاب قرار گرفتند

راستینه اضافه کرد: احتمال می‌رود نیروهایی که به کارگاه حمله کردند خواسته یا ناخواسته تحت ماموریت نیروهای ضدانقلاب قرار گرفته‌اند، اما مردم در استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری با هوشیاری مسائل را رصد می‌کنند و یقینا اجازه سوءاستفاده به جریان ضدانقلاب را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه مسئولان استان اصفهان آگاه باشند ترک فعلی که انجام داده‌اند عواقب قانونی را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت، گفت: این موضوع در حال پیگیری است و از استاندار اصفهان به دلیل ترک فعل پیش آمد و عدم برقراری امنیت بر اساس مصوبه شورای امنیت کشور به وزارت کشور، کمیسیون اصل ٩٠ مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی شکایت خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه بن _ بروجن جزو ۳۱ پروژه اولویت‌دار ملی است که طبق ابلاغ رئیس جمهور باید تا پایان دولت به بهره‌برداری رسیده و دارای مصوبه و ابلاغ وزارت نیرو بوده، گفت: حدود ۴۰۰ متر منطقه آبگیر آن بر اساس تقسیمات کشور در مرز استان اصفهان قرار دارد که بر این اساس حفظ امنیت این منطقه بر عهده استاندار اصفهان است.

برخی به دنبال شیطنت، آمارسازی و دادن اطلاعات غلط در موضوع بن_بروجن هستند

وی تصریح کرد: عملا حدود ٩٢ درصد از آب زاینده رود به اصفهان اختصاص یافته و  این پروژه بر اساس همان هشت درصدی که تعریف شده برای استان چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود و به هیچ عنوان بارگذاری جدید محسوب نشده که متاسفانه برخی به دنبال شیطنت، آمارسازی و دادن اطلاعات غلط در این موضوع هستند.

هم‌اکنون بخش زیادی از مردم استان ما مهمان مردم ولایتمدار استان اصفهان هستند و همچنین بسیاری از مردم اصفهان در استان چهارمحال و بختیاری مراودات و ارتباطات گسترده‌ای دارند بنابراین تنها با همدلی و شناخت موضوع می توانیم مسائل را حل کنیم

 

راستینه افزود: تقریباً بخش اعظم حجم آب زاینده‌رود از استان چهارمحال و بختیاری خارج و وارد استان اصفهان شده و ما هم همواره معتقدیم که باید به آب نگاه ملی داشته باشیم چراکه هم‌اکنون بخش زیادی از مردم استان ما مهمان مردم ولایتمدار استان اصفهان هستند و همچنین بسیاری از مردم اصفهان در استان چهارمحال و بختیاری مراودات و ارتباطات گسترده‌ای دارند که تنها با همدلی و شناخت موضوع می توانیم مسائل را حل کنیم.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان استان اصفهان به خوبی می‌دانند که سال‌هاست امنیت تونل‌های کوهرنگ توسط استان چهارمحال و بختیاری حفظ شده و از هر گونه نگاه منطقه‌ای خودداری شده است درصورتی که مسئولان استان اصفهان تصمیم دارند نسبت به این موضوع نگاه منطقه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول