اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم با همکاری ۱۰۰ مرکز نیکوکاری سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۱۰۰ مرکز نیکوکاری این استان در اجرای رزمایش ایران همدل و توزیع ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم و ۳۱ هزار بسته حمایتی در ماه رمضان با کمیته امداد همکاری دارند.

توزیع ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم با همکاری ۱۰۰ مرکز نیکوکاری سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد با اشاره به  تأمین سبد معیشت نیازمندان و اطعام و افطاری در ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی)، گفت:  ۱۰۰ مرکز نیکوکاری در استان سمنان در اجرای رزمایش ایران همدل، اطعام مهدوی توزیع ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم و ۳۱ هزار بسته حمایتی  در ماه مبارک رمضان با کمیته امداد مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اهداف مراکز نیکوکاری محله در ماه مبارک رمضان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان، بیان کرد: ثبت‌نام حامیان برای ایتام و فرزندان محسنین با تأکید بر پویش ایران مهربان، اجرای طرح مفتاح الجنه (دیدار و دلجویی مسؤولان و خیران از خانواده‌های مددجویان)، اطعام و افطاری، تأمین سبد معیشتی و ایجاد آشپزخانه در قالب رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) برای طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان، تهیه و توزیع افطاری ساده بین نیازمندان محله و دریافت حداکثری زکات فطریه و کفاره ازجمله اهداف مراکز نیکوکاری در این ماه است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با دعوت از مردم نوع‌دوست و خیراندیش سمنانی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: کد دستوری #۰۲۳*۸۸۷۷* تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۳۰۶ برای دریافت کمک‌های نقدی و همدلی مردم در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

مسعودیان‌راد با اشاره به نقش پررنگ مراکز نیکوکاری استان سمنان و توزیع بیش از ۳۱ هزار سبد کالا بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: تخصصی شدن مراکز نیکوکاری استان در مقوله‌های علمی، پژوهشی، اشتغال، مشاوره از دو سال گذشته در دستور کار قرار گرفت؛ به‌طوری‌که در حال حاضر قریب به ۳۰ مرکز نیکوکاری تخصصی در حال خدمت به نیازمندان است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول