اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سفره احسان امام حسن(ع) برای دانش‌آموزان یتیم/ پویش «دوشنبه‌های کریمانه»

پویش «دوشنبه‌های کریمانه» با مدد الهی و کرامت امام حسن مجتبی (ع) در جهت حمایت از دانش آموزان یتیم و یا بی بضاعت آغاز شد.

سفره احسان امام حسن(ع) برای دانش‌آموزان یتیم/ پویش «دوشنبه‌های کریمانه»

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، به همت مرکز نیکوکاری (خیریه) دانش‌آموزی امام حسن مجتبی(ع) وابسته به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، پویش دوشنبه‌های کریمانه با مدد الهی و حمایت از دانش‌آموزان یتیم و کم بضاعت راه اندازی شد.

این طرح به منظور تحقق فرمایشات نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه مبنی بر گسترش فرهنگ احسان و مواسات و در راستای اجرای طرح حمایت از دانش‌آموزان بی بضاعت برگزار می‌شود. 

روزها با ما عیار می‌یابند و نوجوانان ایران زمین قرار است در این طرح، دوشنبه‌ها را به نام خود رقم بزنند و با کمک به همکلاسی‌های خود به این احسان بپیوندند. هر دانش‌آموز می‌تواند با کمک‌های کوچک و جمع‌آوری پول تو جیبی‌های خود، کمک‌های زیادی به همکلاسی‌های خود کند. 

دانش‌آموزان در این طرح علاوه بر شناسایی دانش‌آموزان بی بضاعت و اطلاع به این مرکز نیکوکاری می‌توانند با کمک‌های هر چند کوچک خود کارهای بزرگی را رقم زنند؛ این طرح نه تنها حمایت‌های تحصیلی را به دانش‌آموزان بی بضاعت خواهد داشت بلکه به تأمین بسته‌های معیشتی برای کمک به خانواده‌های کم بضاعت دانش‌آموزان در سراسر کشور خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان جهت مشارکت در این پویش می‌توانند به پورتال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با عنوان «http://www.ayandehsazan.ir» مراجعه کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول