اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کارخانه قند ورامین در آستانه بازگشایی است

فرماندار شهرستان ورامین گفت: کارخانه قند ورامین که سال‌ها به دلایل مختلف تعطیل شده و فعالیت تولیدی نداشت، با پیگیری‌های انجام شده در آستانه بازگشایی قرار گرفت و به زودی فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

کارخانه قند ورامین در آستانه بازگشایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین ظهر امروز در جریان بازدید اعضای شورای تأمین و دادستان شهرستان ورامین از روند بازسازی کارخانه قند ورامین اظهار کرد: کارخانه قند ورامین که سال‌ها به دلایل مختلف تعطیل شده و فعالیت تولیدی نداشت، با اهتمام ویژه مسؤولان شهرستانی و استانی، پیگیری دادستان و اعضای شورای تأمین شهرستان در آستانه بازگشایی قرار گرفت و به زودی فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

وی گفت: راه اندازی مجدد این کارخانه از خواسته‌های اصلی مسؤولان و مردم شهرستان ورامین و استان تهران است که با برگزاری جلسات متعدد تخصصی و همکاری دستگاه قضا به ویژه دادستان عمومی و انقلاب ورامین و تهران و در جریان بازدید مسؤولان قضایی و معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، زمینه بازگشایی کارخانه قند ورامین فراهم شد.

فرماندار شهرستان ورامین ادامه داد: هم اکنون مسؤولان این کارخانه در حال بازسازی، تعمیر و به روزرسانی ادوات کارخانه هستند و به زودی فعالیت این کارخانه قدیمی که هویت بخشی از شهرستان ورامین است، از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول